וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדידס חשפה את הקולקציה האולימפית, כולל של השגרירים הרשמיים

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 10:27

ענקית הספורט adidas חושפת את הקולקציה האולימפית, קולקציה שלמה שמוקדשת לספורטאים האולימפיים - adidas Tokyo Collection. בין הספורטאים הישראלים שמשמשים שגרירי המותג נמנים שגיא מוקי, אורי ששון, לינוי אשרם ועוד

ענקית הספורט adidas חושפת את הקולקציה האולימפית, קולקציה שלמה שמוקדשת לספורטאים האולימפיים - adidas Tokyo Collection.

לאחר שנה נוספת של ציפייה, אירוע הספורט הגדול ביותר בעולם ייערך בטוקיו אשר ביפן. הקולקציה החדשה מאופיינת בצבעי לבן וכתום, אשר שואבים השראה מהדגל הדו-גוני של ארץ השמש העולה. הקולקציה תכלול מגוון פריטי לבוש ספורטיביים לצד דגמי נעלי הריצה המתקדמות של ,adidas ביניהם דגמי Adizero adios 6, Ultraboost, solarboost וכן דגם ה- 4DFWD בצבעי לבן כתום. למעשה, דגם ה-4DFWD הינו הדגם הרשמי של שגרירי adidas לאולימפיאדה ויופיע בכל פעם ששגריר adidas יזכה לעמוד על הפודיום ולקבל מדליה.

נעל אדידס. יחצ,
קולקציה חדשה לאדידס/יחצ

הדגם החדש, 4DFWD, פותח באמצעות איסוף, ניתוח ומחקר של נתונים ממתאמנים ואצנים מכל העולם, זאת בשיתוף חברת מדפסות התלת-מימד, ''Carbon'', מה שהוביל ליצירת צורת הסוליה ''הסרוגה'' הייחודית. הסוליה שהתקבלה מדויקת יותר, מותאמת למתאמנים, בעלת צורה דמוי קפיץ המדייקת את התנועה ומאפשרת למתאמנים ולרצים למצות את תנועתם בכל צעד ולמעשה מפיקה פי 3 יותר תנועות קדמיות מנעלי ריצה רגילות.

את הסוליה הייחודית של הנעל משלים חלק עליון, ה- PRIMEKNIT העשוי פוליאסטר ממוחזר. שילוב זה יוצר נעל קלה ביותר, ללא תפרים שננעלת 'כמו גרב' ובמהלך התנועה העיצוב הייחודי יוצר תמיכה וקלילות למתאמן בזמן הריצה.

בין הנציגים האולימפיים נמנים שגרירי adidas והתקוות האולימפיות מענפי ספורט שונים כמו שגיא מוקי, פיטר פלצ'יק, אורי ששון, לינוי אשרם, ענת לליאור ומורן סמואל.

adidas Tokyo collection. טווח מחירים: 179.90-849.90 שקל, להשיג באתר הסחר ובחנויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully