וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמונה נציגות של המשלחת הקנייתית נמצאו חיוביות לקורונה בטוקיו

שחקניות הראגבי נדבקו במהלך הטיסה לטוקיו. 21 שחקני ראגבי של דרום אפריקה נכנסו לבידוד, מספר עובדי מלון בו שוכנת המשלחת הברזילאית נדבקו בנגיף

תקציר: נבחרת ארצות הברית - נבחרת ארגנטינה 80:108/יוטיוב

שמונה ימים נותרו עד שאולימפיאדת טוקיו 2020 תצא לדרך, ואנחנו ממשיכים ללוות אתכם עם כל העדכונים מכל החזיתות של אירוע הספורט המרכזי, שיתקיים תחת מגבלות הקורונה.

מניין החולים מטפס

שמונה שחקניות מנבחרת הראגבי של קניה נמצאו חיוביות לקורונה, לאחר שנדבקו במהלך הטיסה לטוקיו. החדשות הללו מצטרפות אל מעסה במשלחת הרוסית שנמצאה חיובית, לשבעה עובדי מלון בו מתאכסנים חלק מהספורטאים הברזילאים שנמצאו חיוביים גם כן, ול-21 שחקנים מנבחרת הראגבי של דרום אפריקה שנכנסו לבידוד לאחר שבאו במגע עם חולה במהלך אחת הטיסות.

תומאס באך נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי. רויטרס
יש לו ספקות. תומאס באך/רויטרס

גם נשיא הוועד האולימפי מתחיל להיות ספקן לגבי קיום האולימפיאדה

תומאס באך טען בשיחה וירטואלית כי הוא לא הצליח לבטא היטב את דאגותיו האישיות לגבי גורל האולימפיאדה הקרבה בחודשים שהגיעו לאחר דחיית המשחקים משנת 2020 ל-2021 בשל הקורונה. באך הודה כי "ב-16 החודשים שעברו מאז היו לו ספקות לגביו קיום האולימפיאדה בכל יום", אך גם הוסיף: "אנחנו יכולים להגיד בביטחון שצמצמנו למינימום את הסיכונים האפשריים".

השחיינית הרוסית ורוניקה אנדרושנקו. Oliver Hardt, GettyImages
הושעתה בעקבות שימוש בסמים ממריצים. ורוניקה אנדרושנקו/GettyImages, Oliver Hardt

שחיינים רוסים נתפסו על שימוש בסמים ממריצים

שני שחיינים מטעם משלחת נבחרת רוסיה לאולימפיאדה בטוקיו הושעו מהמשחקים האולימיפיים על ידי התאחדות השחייה הבינלאומית בתום חקירה של הסוכנות נגד סמים בספורט (WADA). השחיינים הם ורנויקה אנדרושנקו, שהשתתפה פעמיים בעבר במשחקים האולימפיים ואף זכתה במדליות באליפויות העולם. השחיין השני, הוא אלוף האוניברסיאדה ל-200 מ' פרפר, אלכסנדר קודאשב.

הקופץ לרוחק גרג ראת'רפורד. Stuart C. Wilson, GettyImages
מודאג לגבי התנאים בטוקיו. גרג ראת'רפורד/GettyImages, Stuart C. Wilson

האלוף האולימפי מלונדון 2012: "יהיה קשה מאוד לספורטאים בטוקיו 2020"

הקופץ לרוחק גרג ראת'רפורד טוען כי הגבלות הקורונה בטוקיו יכולות להגביל ולפגוע בחווייה של לא מעט מהספורטאים. "מה הולך לקראות להם בזמן התחרויות הוא שיהיו כל מיני רמות של הפרדות עבור הנבחרות השונות ולספורטאים. לא יהיה זמן לספורטאים לנוח, עם כל הטיסות והנסיעות שהם יצטרכו להתחרות 48 שעות אחרי טיסה, ואז שוב אותו דבר. זה יהיה קשה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully