וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: בראדלי ביל יחמיץ את האולימפיאדה עקב נהלי הקורונה

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 22:48

כוכב נבחרת ארה"ב שהצטיין במשחק ההכנה מול ארגנטינה לא יהיה בטוקיו. קלדון ג'ונסון, דריוס גרלנד או סאדיק ביי עשויים להחליפו. פופוביץ': "עצוב ומאכזב, זה היה חלום בשבילו"

תקציר: נבחרת ארצות הברית - נבחרת ארגנטינה 80:108/יוטיוב

נבחרת ארצות הברית נראתה פגיעה במשחקי ההכנה הראשונים שלה לטוקיו 2020, כשהערב (חמישי) נודע לה כי מכוכביה הגדולים, בראדלי ביל, לא יעמוד לרשותה במשחקים האולימפיים. הגארד המצוין של וושינגטון הושבת עקב נהלי הקורונה, ולא יספיק להצטרף לחבריו לקראת הנסיעה ליפן. ביל היה מהשחקנים הבולטים של גרג פופוביץ' בניצחון על ארגנטינה, עם 17 נקודות, 6 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, ומקומו בחמישייה נראה היה מובטח עד כה.

מאמן נבחרת ארצות הברית גרג פופוביץ' היה מאוכזב בשביל ביל: "מאז שהוא היה ילד קטן המשחקים האולימפיים היו חלום בשבילו. הוא שיחק נהדר, הוא נהנה והיה חלק גדול מכך שהתחברנו מבחינת כימיה קבוצתית. זה ממש עצוב ומאכזב".

שחקן נבחרת ארצות הברית בראדלי ביל. GettyImages
עדיין לא ברור האם יורשה להמריא לטוקיו. ביל/GettyImages

בשבוע שעבר, שלושה שחקנים בנבחרת המחליפים האמריקאית הושבתו גם כן בשל נהלי הקורונה: אחד נמצא חיובי ושניים אחרים באו איתו במגע. אם אכן ייעדר מהמשחקים, יוכל פופוביץ' להחליפו בשחקן אחר מנבחרת המחליפים שהרכיבו האמריקאים, ושלוקחים חלק במשחקי ההכנה: קלדון ג'ונסון, דריוס גרלנד או סאדיק ביי.

ביום שישי בלילה תערוך ארצות הברית משחק הכנה נוסף, ללא ביל, שוב מול אוסטרליה לה כבר הפסידה בהכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully