וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה ימים לטקס הפתיחה: שני ספורטאים בכפר האולימפי נמצאו חיוביים לקורונה

מקרי קורונה ראשונים של אתלטים בכפר האולימפי. ספורטאי נוסף נמצא חיובי, 55 אנשים המעורבים במשחקים נדבקו מאז ה-1 ביולי

תקציר: נבחרת ארצות הברית - נבחרת ארגנטינה 80:108/יוטיוב

שני ספורטאים בכפר האולימפי חיוביים לקורונה

מקרים ראשונים של קורונה בכפר האולימפי בקרב הספורטאים. לאחר שאתמול היה זה איש צוות שנדבק, כעת אישרו בוועד האולימפי כי שני אתלטים - שניהם מאותה מדינה - נמצאו חיוביים לנגיף. כמו כן, ישנו ספורטאי שלישי שנדבק, אך הוא אינו נמצא כרגע בכפר האולימפי. מאז ה-1 ביולי, 55 אנשים שמעורבים באולימפיאדה נמצאו חיוביים לנגיף, בעוד אתמול נרשמו בטוקיו 1,410 מקרים חדשים של קורונה - הכמות הגבוהה ביותר זה חצי שנה. הכפר האולימפי אמור לאכלס 11 אלף ספורטאים ואנשי משלחות בשבועות הקרובים.

כדורסלניות נבחרת ארה"ב עתרו כדי לשחק בניגריה

שתי האמריקאיות ממוצא ניגרי נקה אוגוומייק ואליזבת' וויליאמס אשר רשומות תחת נבחרת ארצות הברית. על פי הכללים של פיב"א הן רשאיות לשחק אך ורק בנבחרת ארצות הברית, אך השתיים לא קיבלו את ההחלטה ופנו לבית הדין לערעורים של ארגון הכדורסל העולמי. לשתיים יש דרכונים ניגרים והן עדיין לא מוותרות על האפשרות להחליף את הרישום ולייצג את הנבחרת האפריקאית במהלך המשחקים האולימפיים הקרובים.

הכדורסלנית נקה אוגוומייק במדי נבחרת ארצות הברית. Srdjan Stevanovic, GettyImages
תצליח לעבור לשחק עבור ניגריה? אוגוומייק במדי ארצות הברית/GettyImages, Srdjan Stevanovic

מועמד למדליה הושעה מהאולימפיאדה לאחר שנכשל בבדיקת סמים

מניף המשקולות הברזילאי פרננדו רייס היה אחד המועמדים הבכירים לזכייה במדליה בתחרויות שיתקיימו באולימפיאדת טוקיו, אך הוא לא יזכה אפילו להשתתף בתחרות. רייס נמצא חיובי בבדיקת סמים שנערכה לו, כשם התגלה כי נטל הורמון גדילה, ועל כן הורחק מהמשחקים. רייס הוא הספורטאי השני מברזיל שנמצא חיובי לחומרים אסורים בשבועות האחרונים.

מניף המשקולות הברזילאי פרננדו רייס. Ezra Shaw, GettyImages
הושעה מהמשחקים האולימפיים. רייס/GettyImages, Ezra Shaw

בהיעדר קהל: הקלטות של צופים יושמעו במהלך התחרויות

לאור המגבלות על הכנסת צופים לאצטדיונים במהלך התחרויות באולימפיאדה, מתכננים בוועד האולימפי להשמיע לאורך התחרויות הקלטות של רעש אוהדים, זאת על מנת לייצר אווירה מסויימת שתוכל לשמור על רוח המשחקים. נשיא הוועד האולימפי, תומאס באך אמר כי המטרה יא "להכניס את הרגש של כל העולם לתוך האצטדיונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully