וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך למניעת הדבקה המונית בכפר האולימפי: מיטות "אנטי-סקס" לספורטאים

בטוקיו חוששים שהכפר האולימפי שוב יהפוך ל"מסיבת סקס אחת גדולה" כמו בעבר. התשובה: מיטות בייצור מיוחד שמתאימות לאדם אחד בלבד

יונתן קפיטולניק, אלוף אירופה עד גיל 20 בקפיצה לגובה/איגוד האתלטיקה

מן המפורסמות הוא שהכפר האולימפי מהווה כר פורה לפורקן מיני של אלפי הספורטאים הצעירים שמשתכנים בו. הכדורגלנית הופ סולו אמרה בעבר ש"הכפר האולימפי הוא מסיבת סקס אחת גדולה", ומדי אולימפיאדה מחולקים לספורטאים במתחם מאות אלפי קונדומים ואמצעי מניעה.

הפעם זה אמור להיראות אחרת, או לפחות כך מקווים מארגני אולימפיאדת טוקיו. על רקע העלייה בתחלואה והחשש מהתפשטות הקורונה במתחם של הספורטאים, הנהיגו המארגנים שורה של חוקים קפדניים שחלקם נועדו למנוע מגע פיזי שלא לצורך - מיני או לא - בין הספורטאים.

התקנון הקפדני מחולק לכל ספורטאי ואיש צוות שמגיע לכפר האולימפי, והוא כולל בין היתר איסור על אכילה משותפת, איסור על שתיית אלכוהול בתחומי הכפר, איסור על עידוד באולמות וכן איסור מפורש על קיום יחסי מין.

המארגנים אף הגדילו לעשות כשהנפיקו במיוחד עבור האולימפיאדה מיטות "אנטי סקס" בייצור מיוחד. מדובר במיטות שעשויות מקרטון ממוחזר, שמתאימות לשאת משקל של אדם אחד בלבד. כשמצטרף אדם נוסף למיטה, היא עלולה לקרוס.

המיטות המיוחדות שהותקנו בחדרים בכפר האולימפי, יועברו לאחר האולימפיאדה לדירות יוקרה בטוקיו.

כמו כן, בניגוד לעבר, לא חולקו אמצעי מניעה בכפר והספורטאים הוזכרו כי מי שיקיים יחסי מין יספוג עונש ואף עלול להיות מורחק מהמשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully