וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה יושידה: "עבור מי מתקיימת האולימפיאדה אם אין קהל?"

עודכן לאחרונה: 18.7.2021 / 18:46

קפטן נבחרת יפן בכדורגל מחה נגד ההחלטה לקיים את המשחקים בדלתיים סגורות: "ספורטאים רוצים לשחק לעיני קהל, אחרת מה הטעם בזה?"

תקציר: כל שערי יורו 2020 (מלבד הגמר)/ספורט1

קצת אחרי שהסתיים יורו מוצלח מאוד ובעיקר שופע בקהל, אולימפיאדת טוקיו - אירוע הספורט הגדול בעולם, תצא לדרך ביום שישי. אלא שבעקבות העלייה בתחלואת הקורונה ביפן, האירוע הענק הזה ייערך בדלתיים סגורות וללא קהל בכלל.

הממשלה היפנית החליטה לאסור כניסת קהל ברגע האחרון, אך לא כולם אוהבים את זה, גם ביפן עצמה. אחד מהמבקרים של המהלך הזה הוא מאיה יושידה, כדורגלנה של סמפדוריה וקפטן נבחרת יפן באולימפיאדה הקרובה.

שחקנה של סמפדוריה מאיה יושידה. רויטרס
בשביל מה האולימפיאדה הזו אם לא בשביל הקהל? יושידה/רויטרס

"הרבה מאוד כסף של משלמי המיסים יממן את האולימפיאדה הזו", ביקר יושידה, "למרות זאת אנשים לא יכולים לצפות במשחקים. אז אתה תוהה עבור מי האולימפיאדה הזו? או בשביל מה היא קיימת? האתלטים רוצים לשחק בפני האוהדים".

למרות שיפן נכנסה למצב חירום בגלל הקורונה, ישנם אירועי ספורט שמשוחקים עם קהל כמו למשל ליגת הבייסבול המקומית. "המשפחות שלנו הקריבו הרבה, הן תומכות בנו כשאנחנו משחקים באירופה", המשיך יושידה, זה לא רק השחקנים שמתחרים, זה גם בני המשפחה. אם הם לא יכולים לצפות במשחקים, אז בשביל מה הם נועדו? אני ממש מקווה שישקלו את זה שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully