וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר הטניס החלש ביותר אי פעם? רשימת החסרים המלאה מטוקיו

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 7:19

פדרר, נדאל, תים, ברטיני, סרינה, האלפ, אזרנקה ועוד רבים ורבות לא ישתתפו בטורניר האולימפי. בעיות לו"ז, קורונה ועוד ימנעו מהם לשחק. הרשימה המלאה

ביום שישי הודיע נובאק דג'וקוביץ' שישחק בטורניר הטניס האולימפי בטוקיו. הסרבי, שאמר אחרי הזכייה בווימבלדון כי הסיכויים שישחק שם הם 50-50, החליט בסופו של דבר כן להשתתף בטורניר כדי לשמור על סיכוי לזכות בגולדן סלאם - זכייה בכל ארבעת טורנירי הגרנד סלאם ומדליית זהב אולימפית באותה שנה.

הבשורה הזו כמובן שימחה לא מעט אנשים ביפן, אבל גם כך טורניר הטניס בטוקיו יהיה ללא המון שחקנים ושחקניות בכירים. חלק מהטניסאים הודיעו שבגלל פציעות הם ייעדרו, בעוד אחרים ייעדרו בשל כל בעיות הקורונה או שהסבירו את זה בסיבות אישיות. הנה הרשימה:

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. Clive Brunskill, GettyImages
יחזור לעונת המשטחים הקשים בארה"ב? פדרר/GettyImages, Clive Brunskill

גברים

רפאל נדאל (3) - הספרדי, שזכה בשתי מדליות זהב, החליט לוותר על ווימבלדון ועל הטורניר האולימפי ויחזור לפעילות בעונת המשטחים הקשים בארצות הברית, שם ישחק בטורניר וושינגטון.

דומיניק תים (6) - האוסטרי המצוין סובל מפציעה בפרק כף היד ובכל מקרה החליט כבר מזמן שלא ישתתף בטורניר האולימפי.

מתאו ברטיני (8) - האיטלקי, פינליסט ווימבלדון, גם ויתר על הטורניר האולימפי בשל פציעה: "עברתי בדיקת MRI שהראתה שלא אוכל להתחרות בשבועות הקרובים. לייצג את איטליה זה הכבוד הכי גדול שיכול להיות וזה מאכזב מאוד שאחמיץ את האולימפיאדה".

רוג'ר פדרר (9) - המאסטרו השוויצרי הודיע כי הוא סובל מהחמרה מסוימת בפציעה שבברכו ולכן לא ישתתף במשחקים האולימפיים.

דניס שפובאלוב (10) - גם הקנדי הצעיר החליט לא להשתתף בשל מצב הקורונה: "לאור המצב הנוכחי הצוות שלי ואני החלטנו שההחלטה הנכונה היא שלא אשתתף".

טניסאים נוספים שייעדרו: רוברטו באוטיסטה אגוט (14, ספרד), קספר רוד (16, נורבגיה), אלכס דה מינור (17, אוסטרליה), כריסטיאן גארין (18, צ'ילה), דויד גופן (20, בלגיה), גריגור דימיטרוב (21, בולגריה), מילוש ראוניץ' (22, קנדה), יאניק זינר (23, איטליה), דן אוואנס (28, בריטניה), סטן ואוורינקה (30, שוויץ), קמרון נורי (32, בריטניה), ריילי אופלקה (33, ארה"ב), ג'ון איזנר (34, ארה"ב), בורנה צ'וריץ' (35, קרואטיה), טיילור פריץ (40, ארה"ב), אדריאן מנארינו (42, צרפת), דושאן לאיוביץ' (43, סרביה), פיליפ קראינוביץ' (44, סרביה), סבסטיאן קורדה (46, ארה"ב), פדריקו דלבוניס (47, ארגנטינה), לויד האריס (50, דרא"פ), בנואה פר (51, צרפת, נאסר עליו להשתתף על ידי איגוד הטניס הצרפתי), רישאר גאסקה (54, צרפת), ניק קיריוס (58, אוסטרליה), ואשק פוספיסיל (61, קנדה), גידו פלה (75, ארגנטינה).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. Clive Brunskill, GettyImages
הודיעה שלא תשתתף עוד לפני הפציעה. סרינה/GettyImages, Clive Brunskill

נשים

סופיה קנין (4) - אלופת אוסטרליה לשעבר החליטה לא לשחק בגלל הקורונה. "זו הייתה החלטה קשה בשבילי, אבל אסור לי לקחת אף אחד איתי לשם ולא רציתי לעשות את זה".

ביאנקה אנדרסקו (5) - הקנדית החליטה לא להשתתף בגלל הקורונה וב-12 ביולי אמרה: "עם כל האתגרים שאנחנו מתמודדים איתה בגלל הנגיף, אני יודעת שההחלטה הנכונה עבורי היא לא לשחק בטוקיו".

סימונה האלפ (9 בעולם) - הודיעה כבר מזמן שלא תשחק בשל פציעה, שמנעה ממנה להשתתף גם ברולאן גארוס ולהגן על התואר שלה בווימבלדון.

ויקטוריה אזרנקה (14) - הבלארוסית הודיעה ב-15 ביולי שלא תשתתף במשחקים האולימפיים: "עם כל האתגרים של הקורונה, אני יודע שההחלטה הנכונה מבחינתי היא לא להשתתף. אני מקווה לחזור ל-2024 בפריז כדי לייצג את בלארוס".

סרינה וויליאמס (16) - האמריקאית האגדית, שזכתה בארבע מדליות זהב, החליטה לא לשחק באולימפיאדה עוד לפני הפציעה שלה בווימבלדון.

אנג'ליק קרבר (22) - הגרמנייה, שזכתה במדליית כסף בריו, גם לא תשתתף ואמרה: "הגוף שלי צריך כמה שבועות של מנוחה אחרי שבועות אינטנסיביים".

קורי גוף (25) - האמריקאית הצעירה הודיעה שנדבקה בקורונה ולכן לא תשתתף בטורניר.

מדיסון קיז (27) - האמריקאית הייתה יכולה להשתתף בטורניר בגלל הפרישות של סרינה וויליאמס וסופיה קנין, אבל החליטה לא להשתתף.

דריה קסאטקינה (31) - הרוסייה החליטה לא להשתתף כדי לא להסתכן בקורונה בשנה מורכבת מאוד: "הטיסה ליפן תהיה קשה מאוד ובמצב הנוכחי זה מסבך הכול מבחינתי".

טניסאיות נוספות: פטרה מארטיץ' (32, קרואטיה), סוראנה קירסטאה (37, רומניה), ג'ו קונטה (38, בריטניה), ז'יל טייכמן (56, שוויץ).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully