וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתעמל האירי פרסם הוכחה: מיטות "אנטי-סקס" בכפר האולימפי? "פייק ניוז!"

ריס מקאניגן החליט להפריך את הדיווחים הפיקנטיים עם הוכחה ניצחת: "אי אפשר לשבור את המיטה הזו". בטוקיו מסבירים מה באמת עומד מאחורי הסיפור

לקראת טוקיו 2020/אתר האולימפיאדה

בזמן שספורטאים מרחבי העולם ממשיכים לנהור לכפר האולימפי ולהתכונן לפתיחת המשחקים בטוקיו, יש גם מי שלוקח את התחרות בקלות מרעננת. ריס מקאניגן, מתעמל אירי, החליט לשים סוף לדיווחים מטוקיו על כך שהותקנו בכפר האולימפי מיטות "אנטי-סקס" שאמורות למנוע מהספורטאים לקיים יחסי מין, מה שעלול להאיץ הדבקה המונית בקורונה.

לפי הדיווחים, המיטות שיוצרו במיוחד עבור האולימפיאדה ועשויות מקרטון ממוחזר, אמורות להיות שבריריות יותר מהרגיל, ועשויות לקרוס אם נמצאים עליהן שני אנשים במקביל. מקאניגן החליט להפריך את הטענות הללו, ופרסם סרטון אינסטגרם שבו הוא נראה קופץ בחוזקה על המזרן מספר פעמים, בזמן שהמיטה נשארת יציבה.

מיטת "אנטי סקס" בכפר האולימפי, אולימפיאדת טוקיו. מתוך טוויטר, צילום מסך
יש סיבות אקולוגיות מאחורי זה. המיטות הכפר האולימפי/צילום מסך, מתוך טוויטר

"היום נפריך את הפייק ניוז על כך שהמיטות נועדו למנוע מאיתנו קיום יחסי מין", נראה מקאניגן אומר בסרטון. "זה נכון שהן עשויות מקרטון, אבל נראה שהן לא ניתנות לשבירה בקלות. זה פייק ניוז אמיתי".

אתמול הבהירו ביפן שהסיבות האמיתיות לכך שהמיטות יוצרו מקרטון, הן בכלל אקולוגיות: מדובר במיטות שקל למחזר, וייצורן נועד להפחית פגיעה באיכות הסביבה. לאחר האולימפיאדה, הקרטונים יומרו למוצרים מנייר בעוד המזרנים ימוחזרו בתור מוצרים מפלסטיק. זו תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה שאלפי המיטות שמיוצרות עבור הספורטאים, יעברו תהליך של מחזור.

כמו כן, בניגוד לדיווחים, המיטות המיוחדות מיועדות למשקל של עד 200 ק"ג, ולא פחות מכך כפי שפורסם בדיווחים מסוימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully