וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ספורטאים נדבקו, עוד חלומות נופצו: "5 שנים של הכנות, וזה פשוט שובר"

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 16:52

המקרים ממשיכים להצטבר: שחקן כדורעף חופים אמריקאי, קלעית בריטית, רוכבת מהולנד, כולם התאמנו במיוחד לטוקיו, ולא יוכלו להשתתף בגלל הקורונה: "אין מילים לתאר את התחושה"

בווידאו: התפרצות קורונה בכפר האולימפי בטוקיו, שר הבריאות בבריטניה נדבק/צילום: רויטרס

נמשכות ההדבקות בקרב הספורטאים במשחקים האולימפיים בטוקיו. היום (רביעי) מדווח בארה"ב ששחקן כדורעף חופים מהמשלחת האמריקאית נמצא חיובי בבדיקת קורונה, והפך לאמריקאי הראשון שהיה אמור לקחת חלק במשחקים ונדבק. אתמול נמסר כי שתי ספורטאיות מנבחרת ההתעמלות האמריקאית נמצאו חיוביות - אבל מדובר בשתיים שהן מחליפות, ולא אמורות היו לקחת חלק במשחקים.

טיילור קראב נמצא חיובי בבדיקה שלו מתחילת השבוע, והוא לא יוכל לקחת חלק במשחקים, לאור העובדה שהוא אמור לשחק כבר ביום ראשון ויישלח לבידוד. אחיו, טרבור קראב, שגם הוא שחקן מקצועני, אמר ש"זה מצב נוראי, הוא במצב טוב, בריא, וצריך לתת לו לשחק, לדעתי האישית". הוא יוחלף על ידי שחקן אחר.

אגב, הבחירה המקורית בקראב הייתה שנויה במחלוקת, אחרי שב-2017 הושעה לשנתיים כשנתפס שותה אלכוהול עם קטינה, ועוד התנהגות לא הולמת. בהמשך הפר את המגבלות נגדו ואימן במחנה לנערות, אבל בכל זאת קיבל חנינה והתאפשר לו להיכנס לנבחרת.

כך או כך, הוא מצטרף לרשימה ארוכה מדי, כשהיום גם שחקן הטניס-שולחן הצ'כי פאבל סירוצ'ק נמצא חיובי - יום אחרי ששחקן כדורעף חופים צ'כי ומאמן כדורעף חופים צ'כי נמצאו גם הם חיוביים. רוכבת הסקייטבורד ההולנדית קנדי ג'ייקובס, שגם היא נדבקה, אמרה היום על היעדרותה מהמשחקים ש"זה שובר את לבי... מזל ששמרנו על החוקים, ושאר חברי הנבחרת לא נדבקו". כידוע, ענף הסקייטבורד משתתף באולימפיאדה לראשונה בטוקיו.

טיילור קראב, עדורעף חופים, נבחרת ארה"ב. Justin Casterline, GettyImages
כבר יש לו מחליף. קראב/GettyImages, Justin Casterline
אמבר היל, קלעית מבריטניה. רויטרס
לא מעכלת. היל/רויטרס

בנוסף - אמבר היל, הקלעית הבריטית, המדורגת 1 בעולם, פייבוריטית למדליה - הודיעה גם היא היום שנדבקה ולא תוכל לקחת חלק במשחקים. "אין מילים לתאר איך אני מרגישה עכשיו", אמרה הקלעית בת ה-23, "אחרי חמש שנים של אימונים והכנות, אני פשוט שבורה להודיע שאתמול קיבלתי תוצאה חיובית, ושאני נאלצת לפרוש מהנבחרת. עוד אחזור, אבל עכשיו אני צריכה זמן לעכל מה קרה".

שחיינית מספרד מתלוננת: לא יכולה להביא את בני, אותו אני עדיין מיניקה

אונה קרבונל, חברת נבחרת השחייה הצורנית של ספרד, כתבה שהיא מאוכזבת ושבורה מהעובדה שהיא לא יכולה לנסוע לטוקיו עם בנה, אותו היא עדיין מיניקה - וזאת בגלל המגבלות הקשות על המשחקים. לשחיינית הספרדיה הובהר שאם תבוא עם בעלה ובנה, השניים יהיו חייבים ללון במלון נפרד ולהישאר בבידוד במשך 20 ימים. "בשביל ללכת להיניק אותו, אדרש לצאת מהכפר האולימפי, מהבועה של הנבחרת, ללכת למלון ולסכן את בריאות המשלחת. הייתי צריכה לקבל החלטה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully