וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "זה קצת מוזר לא לראות את נדאל ופדרר"

עודכן לאחרונה: 22.7.2021 / 16:38

הטניסאי הסרבי דיבר לקראת פתיחת הטורניר האולימפי, בו לא ישתתפו שני יריביו הגדולים: "לא חשבתי שגולדן סלאם הוא ריאלי"

נובאק דג'וקוביץ' מפתיע מעריץ צעיר יפני/מתוך טוויטר

נובאק דג'וקוביץ' דיבר היום (חמישי) במסיבת עיתונאים לקראת פתיחת הטורניר האולימפי. הסרבי, שיפתח את הטורניר מול הוגו דליאן הבוליביאני וחולם על גולדן סלאם ב-2021, מגיע כפייבוריט ברור לטורניר בו ייעדרו שחקנים רבים וביניהם גם רוג'ר פדרר ורפאל נדאל.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. Amin Mohammad Jamali, GettyImages
"לא רוצה להיות חלק מהדיון על הגדול בהיסטוריה". דג'וקוביץ'/GettyImages, Amin Mohammad Jamali

כשנשאל מי לדעתו הגדול בהיסטוריה אמר הסרבי: "אני לא רוצה להיות חלק מהדיון הזה ואני לא רוצה שישוו אותי לאף אחד. הדרך להישג היסטורי עדיין ארוכה. אני יודע שיש הרבה דברים על כף המאזניים. יש היסטוריה על כף המאזניים. אני מלא מזל ומוטיבציה להיות בעמדה הזו. עבדתי קשה מאוד כדי להגיע הנה. בואו נדבר על היסטוריה אם הכול הולך נהדר כאן. כרגע כל הפוקוס שלי הוא רק על האתגר הבא".

בסרביה הדיון על הגדול מכולם הוכרע כבר מזמן כמובן. ראשת המשלחת הסרבית נטשה ינקוביץ' אמרה: "הוא הטניסאי המצליח ביותר בהיסטוריה". אגב, הטניסאי/ת היחידה שהשיגה את הגולדן סלאם אי פעם היא שטפי גראף ב-1988. "אני לא בקשר עם שטפי, אבל אם תוכלו להגיע אליה אשמח לשאול אותה איך היא עשתה את זה", התבדח דג'וקוביץ', "כשחשבתי על הגולדן סלאם שלה, לא חשבתי שזה בר השגה, אבל כרגע זה נראה יותר ויותר ריאלי בשבילי. ברור שזו אחת המטרות והחלומות". על החיסרון של פדרר ונדאל אמר דג'וקוביץ': "לא חוויתי הרבה טורנירים גדולים ב-15 השנה האחרונות בלי רוג'ר ורפא אז זה קצת מוזר כי אני רגיל לראות לפחות אחד מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully