וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטיום דולגופיאט עלה לגמר תרגיל הקרקע מהמקום הראשון: "שטילוב נתן לי השראה"

המתעמל ביצע תרגיל בדרגת קושי גבוהה של 6.6, עמד בלחץ והשיג ציון של 8.6 בדרך לציון סופי מרשים של 15.2 שהופך אותו למועמד בכיר למדליה בגמר בראשון הבא. שטילוב בחוץ

ארטיום דולגופיאט מסכם את יום התחרויות הראשון בטוקיו/באדיבות הוועד האולימפי של ישראל

הופעת הבכורה של ארטיום דולגופיאט במשחקים האולימפיים תוכל להסתיים גם עם מדליה, ואפילו מזהב. המתעמל הישראלי הבכיר סיפק היום (שבת) שואו במוקדמות תרגיל הקרקע ועלה לגמר שייערך ביום ראשון הבא (1 באוגוסט מהמקום הראשון). אלכס שטילוב, שהתחרה בפעם הרביעית, לא העפיל.

דולגופיאט ביצע תרגיל בדרגת קושי גבוהה של 6.6. הוא עמד במשימה, רשם ציון של 8.6 בדרך לציון סופי מרשים של 15.2, שאמור להספיק למקום בגמר. שטילוב לעומתו מחוץ לגמר, אחרי שקיבל ציון סופי נמוך של 13.5 לאחר דרגת קושי של 5.7 בלבד וציון של 7.8. אחרי שכל המתחרים סיימו את התרגילים, הוא נותר במקום הראשון בדירוג הכללי וגם ראה את אלוף העולם קרלוס יולו מהפיליפינים כושל במוקדמות עם 13.566 - ציון שהותיר אותו מחוץ לגמר ובעצם מתחרה ישיר על המדליות. .

דולגופיאט לא הצליח לשחזר את תרגיל הקרקע הנהדר שלו גם בסוס הסמוכות, אחרי שכשל לבצע מספר תרגילים ואף נפל מהסוס. את התרגיל הוא ביצע בדרגת קושי 5.8, עליו קיבל 9.66 וציון סופי של 12.766.

"התחושות טובות מאוד, אני מאוד מרוצה שהצלחתי לעשות את העבודה שלי ולבצע את התרגיל כמו שצריך", אמר דולגופיאט לסיכום היום הראשון. "אני מאוד שמח שלא הייתי פה לבד ושאלכס תומך בי כל הדרך, ואני תומך בו. הוא נותן לי השראה עם כל ההישגים שלו. באסה שהוא לא הצליח היום, היה הכי כיף אם שנינו היינו עולים לגמר, אבל אני שמח שהוא נמצא איתי".

ארטיום דולגופיאט. עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל,
פתיחה נהדרת. דולגופיאט/עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל

כזכור, לשלב הגמר בכל מכשיר עולים שמונת המתעמלים שהשיגו את הציון הגבוה ביותר בשלב המוקדמות, בעוד מקומות 11-9 משמשים כעתודה. דולגופיאט התברג בין הראשונים וינסה להמשיך את הישגיו המרשימים בתרגיל הקרקע, אחרי שזכה פעמיים במדליית כסף באליפות העולם (מונטריאול 2017 ושטוטגרט 2019), כמו גם במדליית זהב באליפות אירופה (מרסין 2020) ועוד פעמיים במדליית הכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully