וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג אדיר: מישה זילברמן הפתיע את המדורג 15 בעולם יוצא בטורניר הבדמינטון

הנציג הישראלי בכדור נוצה החל את דרכו בטוקיו עם ניצחון (17:21, 15:21) על במידיפאטי סאי פראנית ההודי. זקוק לניצחון נוסף כדי להעפיל לשלב הבא

הצגת הבגדים הרשמיים של המשלחות האולימפית והפראלימפית לטוקיו/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: טל רזניק

נציג ישראל בטורניר הבדמינטון האולימפי בטוקיו 2020, מישה זילברמן, פתח את דרכו היום (שבת) ברגל ימין, עם ניצחון בשתי מערכות (17:21, 15:21) על במידיפאטי סאי פראנית ההודי, המדורג 15 בעולם. מדובר בניצחון ענק של המחבט הישראלי, שפגש בעבר את ההודי שלוש פעמים, אך עד היום לא הצליח לקחת לו אפילו מערכה אחת.

זילברמן הוגרל לבית ד' ממנו יעלה מתחרה אחד (מתוך שלושה) לשלב הנוקאאוט. הישראלי בן ה-32 שמדורג 47 בעולם ישחק ביום שני לפנות בוקר נגד מארק קליו ההולנדי ואם יצליח להפתיע ולהשיג ניצחון נוסף, הוא יעלה שלב.

מישה זילברמן, שחקן בדמינטון ישראלי. רויטרס
ניצחון ענק. זילברמן/רויטרס

זו האולימפיאדה השלישית בה משתתף זילברמן, אחרי לונדון 2012 וריו דה ז'נרו 2016. באנגליה הוא הפסיד בשני המשחקים בשלב הבתים, ובברזיל הפסיד משחק אחד וניצח בשני, אך לא הצליח להעפיל לנוקאאוט.

זילברמן מדורג במקום ה-47 לעומת היריב עליו גבר, שמדורג במקום ה-15 בעולם והיה הפייבוריט הגדול לזכות בראשות בית ד'. בשלושת המשחקים הקדומים בין השניים, ההודי ניצח בלי לאבד מערכה, כשהמפגש האחרון נערך במרץ השנה, באליפות שוויץ הפתוחה.

קליו אותו יפגוש זילברמן ביום שני, מדורג במקום ה-29 בעולם, אבל כאן המאזן דווקא נוטה לכיוונו של הישראלי. בשני המשחקים הקודמים ביניהם, שניהם ב-2019, הייתה ידו של זילברמן על העליונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully