וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' פתח את טורניר הטניס עם טיול קליל, גם מדבדב ושביונטק ניצחו

עודכן לאחרונה: 24.7.2021 / 19:01

המסע של הסרבי לעבר הגולדן סלאם החל עם 2:6, 2:6 על הוגו דייאן הבוליביאני. מדבדב גבר בקושי על בובליק, שביונטק ניצחה את בארטל. קרניו בוסטה עלה גם הוא

שיחה של יניב טוכמן כתב וואלה ספורט עם אילנה רומנו אלמנתו של יוסף רומנו מחללי הטבח במינכן/מערכת וואלה!

טורניר הטניס באולימפיאדה שמציג לראווה את אחד הכוכבים הגדולים בטוקיו בדמותו של נובאק דג'וקוביץ', יצא לדרך הלילה (בין שישי לשבת) עם שלל משחקים בטורניר הגברים, הנשים והזוגות. במוקד העניינים עמד המשחק של דג'וקוביץ' מול הוגו דייאן הבוליביאני, בו התחיל במסע לעבר ה"גולדן סלאם" - אתגר הטניס האולטימטיבי - של זכייה בכל טורנירי הגרנד סלאם וזכייה בטורניר האולימפי באותה שנה, עם ניצחון קליל.

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי, אולימפיאדת טוקיו 2020. רויטרס
פתיחה נוחה. דג'וקוביץ'/רויטרס
הטניסאי הרוסי דניל מדבדב, אולימפיאדת טוקיו 2020. רויטרס
זה הלך קשה. מדבדב/רויטרס

גברים

נובאק דג'וקוביץ' עלה למגרש המרכזי ולא איכזב במשחקו הראשון בטוקיו מול הוגו דייאן הבוליביאני, המדורג 139 בעולם. נולה לא התקשה לנצח 2:6, 2:6 תוך קצת יותר משעה ועלה לסיבוב השני בו יפגוש את יאן לנארד סטרוף. הוא מקווה שהפעם, שבהיעדרם של רוג'ר פדרר ורפאל נדאל, הדרך שלו לזכייה בתואר האולימפי לראשונה בקריירה, אמורה להיות סלולה יחסית.

טניסאי בכיר נוסף שהתחרה היום הוא דניל מדבדב (2), שעבד קשה מאוד לפני שגבר 4:6, 6:7 (8) על אלכסנדר בובליק הקזחי (40 בעולם). מדבדב, שמתחרה תחת הדגל האולימפי בגלל העונש בפרשיית הסימום של רוסיה, הציל נקודת מערכה בדרך לניצחון, שהיה הראשון שלו בקריירה באולימפיאדה. פאבלו קרניו בוסטה הספרדי עלה גם הוא שלב, ולמרות שעבד קשה במערכה הראשונה, סגר ניצחון חלק 5:7, 2:6 בדרך למפגש עם מארין צ'יליץ' הקרואטי.

בהמשך ייכנסו גם סשה זברב (4) למעגל התחרויות, וגם אנדריי רובלב המדורג חמישי בעולם, כשלו מצפה מפגש מול קיי נישיקורי היפני, שעקב ההגבלות על כניסת הצופים לא יוכל להנות מתמיכה הקהל המקומי כפי שככל הנראה היה רוצה.

הטניסאית הפולנייה איגה שביונטק. רויטרס
קלי קלות. שביונטק/רויטרס

נשים

איגה שביונטק (8) רשמה הופעת בכורה מוצלחת באולימפיאדה עם ניצחון 2:6, 2:6 על מונה בארטל הגרמנייה (210). שביונטק הפכה לפולנייה השלישית אי פעם שמנצחת משחק טניס יחידים במשחקים האולימפיים ותפגוש בסיבוב השני את המנצחת בין קיקי מלאדנוביץ' לפאולו באדוסה.

אנסטסיה פאבליוצ'נקובה הרוסייה (13) גברה בקלילות על שרה אראני האיטלקייה (103) 1:6, 0:6 ועלתה ללא קושי לשלב הבא. בלידה בנצ'יץ' השוויצרית המדורגת במקום השישי גברה 3:6, 3:6 על ג'סיקה פגולה האמריקאית, המדורגת 27 בעולם. בהמשך המדורגת מספר 1, אשלי בארטי תפגוש את הספרדייה שרה סוריבס-טורמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully