וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקורד סיום עצוב: קוהיי אוצ'ימורה מעד בתרגיל המתח, חלום המדליה האחרונה נגוז

עודכן לאחרונה: 24.7.2021 / 9:48

איזו דרמה: אגדת ההתעמלות קיווה להשיג מדליה אולימפית שמינית במשחקים הביתיים, אבל איבד שיווי משקל וקיבל ציון נמוך שלא הספיק לגמר

אלכס שטילוב מסכם את ההופעה שלו בטוקיו/כתב וואלה!

דרמה גדולה ביום המשחקים הראשון בטוקיו: קוהיי אוצ'ימורה, אגדת ההתעמלות ואחד הספורטאים היפנים הגדולים בהיסטוריה, הודח הבוקר (שישי) בצורה דרמטית. אוצ'ימורה בן ה-32 חלם על זכייה במדליה אולימפית שמינית בקריירה במשחקים הביתיים, אבל החלום נגוז פחות משלוש דקות אחרי שהחל את הופעתו במוקדמות תרגיל המתח, אחרי מעידה פתאומית.

מתעמל המכשירים סיים את התרגיל על אף הנפילה, אבל קיבל ציון של 13.866 בלבד שלא הספיק לו כדי לעלות לגמר. בכך תמה לה קריירה אולימפית מופלאה, אחת הגדולות אי פעם של מתעמל מכשירים אם לא הגדולה שבהן, עם שבע מדליות אולימפיות (שתיים בבייג'ינג 2008, שלוש בלונדון 2012 ושתיים בריו 2016).

עדיין לא ברור אם אוצ'ימורה יפרוש סופית אחרי ההדחה הדרמטית או שינסה להשתתף גם באליפות העולם שתתקיים ביפן בשנה הבאה, אבל נראה שהקריירה האולימפית שלו הסתיימה בכל מקרה.

קוהיי אוצ'ימורה מתעמל יפני. AP
יפן בוכה יחד איתו. אוצ'ימורה אחרי הנפילה/AP
המתעמל היפני קוהיי אוצ'ימורה. רויטרס
אקורד הסיום? אוצ'ימורה/רויטרס
המתעמל היפני קוהיי אוצ'ימורה. רויטרס
המתעמל היפני קוהיי אוצ'ימורה/רויטרס
המתעמל היפני קוהיי אוצ'ימורה. רויטרס
המתעמל היפני קוהיי אוצ'ימורה/רויטרס

למרות שאוצ'ימורה התברג באולימפיאדה ברגע האחרון והגיע למשחקים בכושר לא טוב, יפן כולה חיכתה בכיליון עיניים להופעה שלו, בתקווה שיקבל סוף ראוי לקריירה האגדית עם זכייה במדליה אולימפית נוספת בתרגיל האהוב עליו. כעת היפנים יקוו שנבחרת ההתעמלות תעשה את העבודה בלעדיו ותזכה במדליה, ובמקביל תישא עיניים לעבר הגיבורה המקומית הנוספת, נאומי אוסקה, שתחל את הופעותיה בטורניר הטניס מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully