וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטי ספיצ'קוב במקום החמישי בדירוג הכללי, גם יואב כהן חמישי

אחת התקוות הישראלית למדליה סיימה 3, 5 ו-9 את שלושת השיוטים הראשונים שלה. כהן התאושש אחרי פתיחה מהוססת וסיים שני את השיוט השלישי שלו. לייזר רדיאל: שי קקון במקום ה-29 אחרי שני שיוטים

אבישג סמברג לאחר טקס המדליות בטוקיו והאושר בבית המשפחה בגדרה/צילום: יניב טוכמן, שלומי גבאי. עריכת וידאו: ליר שפיגלר

הגולשים והשייטים הישראלים התחילו הבוקר (ראשון) את דרכם באולימפיאדת טוקיו, כאשר במוקד עומדים קטי ספיצ'קוב ויואב כהן, המתחרים בדגם הניל פרייד.

קטי ספיצ'קוב גולשת ישראלית. Clive Mason, GettyImages
בין הפייבוריטיות למדליה. קטי ספיצ'קוב/GettyImages, Clive Mason

קטי ספיצ'קוב, אחת התקוות הגדולות של ישראל למדליה, רשמה פתיחה טובה. ספיצ'קוב שהשיגה פעמיים את מדליית הכסף באליפויות העולם האחרונות והייתה גם סגנית אלופת אירופה, סיימה את השיוט הראשון שלה בשלב המוקדמות במקום השלישי. את השיוט השני סיימה במקום החמישי, ואת השיוט השלישי במקום התשיעי. בניקוי השיוט הגרוע ביותר של כל מתמודדת, ספיצ'קוב מדורגת חמישית בתום היום הראשון עם 8 נקודות שליליות.

יואב כהן, גם הוא יליד אוגוסט 1999 כמו ספיצ'קוב, זכה באליפות אירופה ב-2020 והשיג את הכרטיס לטוקיו על חשבון המדליסט האולימפי שחר צוברי. מאמן הנבחרת גור שטיינברג הציב רף גבוה בדמות מקום בשיוט המדליות וכהן פתח את דרכו כשסיים במקום ה-12 בשיוט הראשון. את השיוט השני סיים במקום השישי, והמשיך במגמת ההתאוששות גם בשיוט השלישי, אותו סיים במקום השני - מה שזיכה אותו במקום החמישי בדירוג הכללי בתום יום השיוטים הראשון. בפסגה נמצא כרגע מתאו לאנז סאנז השוויצרי.

יואב כהן גולש גלים ישראלי. רויטרס
בעמדת זינוק טובה. יואב כהן/רויטרס

שי קקון בת ה-18, הנציגה הישראלית בדגם לייזר רדיאל, סיימה את השיוט הראשון שלה במקום ה-39. הצעירה מחדרה שזכתה פעמיים באליפות העולם עד גיל 19, בפולין 2020 ובפורטוגל השנה, השתפרה בשיוט השני, וסיימה אותו במקום ה-13, וכרגע היא מדורגת במקום ה-29 בדירוג הכולל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully