וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הופעה פושרת: סימון ביילס עדיין במירוץ ל-6 מדליות זהב

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 11:12

האמריקאית האגדית נחתה לא טוב בשלושה תרגילים, השיגה ניקוד בינוני ביחס לריו ב-2016, אבל העפילה בקלות לחמישה גמרים

אלכס שטילוב מסכם את ההופעה שלו בטוקיו/כתב וואלה!

היום הגדול - לפחות אחד מהם - הגיע. סימון ביילס, הכוכבת הגדולה ב-ה' הידיעה של המשחקים האולימפיים בטוקיו, פתחה היום את הופעותיה במוקדמות הקרב רב בהתעמלות מכשירים והיא חולמת על שש מדליות זהב אולימפיות (קרב רב, קורה, קרקע, קפיצות, מקבילים מדורגים, קבוצתי).

ביילס הציגה הופעות מאוד פושרות יחסית, אבל התרגילים שלה היו בדרגות קושי גבוהות ולכן גם טעויות שביצעה, לא מנעו ממנה ציונים טובים. בסיום ארבעת תרגילי המוקדמות היא צברה 57.731 נקודות שהציבו אותה במקום הראשון. לשם השוואה, במוקדמות בריו היא השיגה 62.366 נקודות.

האמריקאית בת ה-24 זכתה ב-4 מדליות זהב ואחת מארד באולימפיאדת 2016 בריו דה ז'נרו והיא בעלת מספר המדליות הגבוה ביותר באליפויות עולם: 25 (מהן 19 זהב).

גמר הקרב רב יתקיים ביום חמישי.

סימון ביילס מתעמלת אמריקאית. רויטרס
תנסה לתקן בתרגילים הבאים. ביילס/רויטרס

קרקע

ביילס התחילה את הדרך עם תרגיל קרקע בו שילבה אלמנטים הקרויים על שמה, אבל באחת הנחיתות יצאה מהמשטח. זה הספיק לה לניקוד לא מרשים של 14.133. לפני חמש שנים רק לשם השוואה, היא קיבלה ציון 15.733 במוקדמות בקרקע. בכל מקרה, הציון הזה הספיק לה בשביל מקום בגמר.

קפיצות

גם בקפיצות ביילס נחתה לא טוב והורידה רגל אחת מהמשטח וקיבלה ציון 14.966. בקפיצה השנייה שלה היא הורידה את דרגת הקושי והציגה ביצוע מצוין, שזיכה אותה ב-15.400 נקודות. בסיכום היא השיגה ציון ממוצע של 15.183 שכמובן מספיק בשביל גמר וגם הציב אותה במקום הראשון במוקדמות.

מקבילים מדורגים

ביילס ביצעה תרגיל בדרגת קושי גבוהה (6.2) והשיגה ציון 14.566. מי שהבריקה הייה בת ארצה של ביילס, סוניסה לי, שביצעה תרגיל עליו קיבלה 15.200 נקודות - הגבוה ביותר במוקדמות עד אותו שלב.

קורה

כמו בשני התרגילים הראשונים, גם הפעם ביילס נחתה לא טוב בתרגיל שבו בריו היא זכתה במדליית ארד "בלבד". היא קיבלה ציון 14.066 בלבד, אבל קיבלה מקום בגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully