וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך שמאילוב מאוכזב: "תחושות קשות, זה משחק אכזר"

25.7.2021 / 13:46

הג'ודוקא סיכם את ההפסד בקרב על הארד: "באתי לפה במצב מעולה, נתתי את כל כולי". על המסע לטוקיו אמר: "לא היה לי רגע אחד לנשום"

אימו של ברוך שמאילוב/צילום וידאו: שלומי גבאי

החלום הגדול של ברוך שמאילוב נקטע היום (ראשון) רק לפני שהצליח להשיג מדליית ארד אולימפית. הג'ודוקא (עד 66 ק"ג) הפסיד בקרב על הארד לדניאל קארנין הברזילאי, וסיים תחרות מצוינת מבחינתו בטעם רע.

"לא הצליח לנו הפעם", סיכם. "תחושות קשות, מאוד מאוד מאכזב, נתתי את כל כולי ברגע הזה. לצערי זה לא הצליח, זה משחק אכזר, אתה בא כדי לתת את הטוב ביותר שלך ולצערי זה לא הספיק. באתי לפה במצב מעולה ובראש שלי הרגשתי שאני יכול לעשות מדליה, אבל לא הייתי במיטבי, הייתי גם קצת פצוע וזה לא תירוץ. כשאני עולה למזרן אני חושב כמו חיה, אינסטנקטיבי, אני לא מנסה להמציא משהו שלא עשיתי בעבר".

על הדרך שעשה לטוקיו אמר שמאילוב: "היה לי מסע מטורף, לא היה לי רגע אחד של שקט נפשי - הצלחתי, הפסדתי, היה לי בדיוק שנייה אחת להרים את עצמי בחזרה ולהמשיך כי ידעתי שיש ספורטאי טוב שמחכה לי בצד וגם הוא מחכה להיות איפה שאני ולהשיג את הקריטריון האולימפי. לא הייתי מוכן לוותר על זה ולא היה לי רגע אחד לנשום. טל פליקר ספורטאי מצוין, אני מעריך אותו מאוד".

מאמן נבחרת הג'ודו אורן סמדג'ה אמר: "גאווה גדולה מהולה בתחושת פספוס. ברוך מסיים חמישי באולימפיאדה, נכון, זה קצת מאכזב אבל מגיע לו קרדיט גדול על היום שלו היום, הוא הצליח להגיע לקרב על מדליה, לא ויתר ונלחם עד השנייה האחרונה. מחר היום של טוהר ולשם אנחנו מתכוננים עכשיו".

ברוך שמאילוב (כחול), ג'ודוקא ישראלי, מול אדריאן גומבוץ, ג'ודוקא סלובני, טוקיו 2020. רויטרס
כמעט. ברוך שמאילוב/רויטרס

"הוא עשה את זה בגדול", אמרה אלזה אחרי העפלתו של בנה לקרב על המדליה. "הוא עמד כמו שהוא יודע לעמוד. יש לו את היכולת שהוא יכול להשתמש בה ואני מאמינה שהוא יידע להביא מדליות. הוא ילד עם כוח וטכניקה טובה, והוא חזק".

"אני מכירה אותו לאורך כל הדרך ויודעת שהוא מסוגל להביא מדליות", המשיכה אלזה. "המדליה הזאת היא מאוד חשובה". כשנשאלה מתי דיברה עם בנה לאחרונה השיבה: "אתמול הוא כתב לי הודעה, הוא לא שוכח. עם כמה שיש לו לחץ, הוא נותן לנו את הכוח".

עיריית חדרה תמכה בשמאילוב כספית לאורך השנים ולאחר יום התחרויות שוחח איתו ראש העירייה צביקה גנדלמן ואמר לו: "עוד הספקתי לדבר עם אמא לפני הקרב ותדע שאנחנו מאוד מאוד גאים בך, עשית קרבות יפים. עיר שלמה הייתה אחריך מ-5 בבוקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully