וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום השיוטים השני: קטי ספיצ'קוב במקום החמישי הכללי, גם יואב כהן

גולשת הניל פרייד סיימה במקומות 7, 10 ו-3 ונותרה במקומה בדירוג הכללי. יואב כהן סיים במקומות 7, 7 ו-8. שי קקון ירדה למקום ה-31 הכללי

הדיווח של יניב טוכמן/שליח וואלה! ספורט לטוקיו

אחרי שיום השיוטים הראשון באתר האולימפי היה מוצלח למדי מבחינת קטי ספיצ'קוב ויואב כהן, היום (שני) סיימה ספיצ'קוב את השיוט הראשון שלה במקום ה-7, את השיוט השני במקום ה-10 ואת השלישי במקום ה-3, והיא נותרה במקום ה-5 הכללי. יואב כהן סיים את שני השיוטים הראשונים שלו במקום ה-7 והוא ירד למקום ה-6 הכללי. שי קקון ירדה למקום ה-30 הכללי אחרי שסיימה את השיוט הראשון שלה במקום ה-38.

הגולשת הישראלית קטי ספיצ'קוב. רויטרס
חזק בצמרת. קטי ספיצ'קוב/רויטרס

קטי ספיצ'קוב, סגנית אלופת העולם, יצאה לשיוטים 4-6 וסיימה את השיוט הרביעי שלה והראשון להיום במקום ה-7. מאוחר יותר, בשיוט השני של היום, הגיעה ספיצ'קוב במקום ה-10 והיא ירדה למקום ה-6 הכללי, אלא שאת השיוט השלישי של היום היא סיימה במקום ה-3 וחזרה למקום ה-5 הכללי.

היא התחילה את התחרות האולימפית עם מקומות 3 ו-5, לפני שירדה בדירוג בעקבות השיוט ה-3 שבו סיימה במקום ה-9.

עוד בוואלה!

על כל הקופה: ניתוח המירוץ הנפלא של עומר שפירא

לכתבה המלאה
יואב כהן גולש גלים ישראלי. רויטרס
נותר במקום החמישי. יואב כהן/רויטרס

יואב כהן נותר במקום החמישי הכללי אצל הגברים אחרי שלושה שיוטים היום ושישה בסך הכול. את שני הראשונים היום סיים במקום השביעי, ואת השלישי סיים במקום השמיני. כרגע יש לו 42 נקודות - 20 פחות מהמקום הראשון, 18 פחות מהמקום השני ו-12 פחות מהמקום השלישי.

ביום השיוטים הקודם, אלוף אירופה לשנת 2020 החל את התחרות בצורה מעט צולעת, כשסיים את השיוט הראשון שלו בטוקיו רק במקום ה-12, אבל לאחר מכן שיפר עם המקום השישי והמקום השני. כעת במאזנו 15 נקודות שליליות.

שי קקון שייטת לייזר רדיאל. Phil Walter, GettyImages
מנסה לשפר מיקום. שי קקון/GettyImages, Phil Walter

שי קקון בת ה-18, הנציגה הישראלית בדגם לייזר רדיאל, סיימה את השיוט הראשון של היום במקום ה-38 ואת השני במקום ה-18. היא ירדה למקום ה-31 הכללי אחרי שאת יום השיוטים הקודם סיימה במקום ה-29.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully