וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחייה: אנסטסיה גורבנקו העפילה לחצי גמר 200 מטר מעורב אישי

ממשיכה לככב בבריכה: אחרי שהעפילה בבוקר לגמר ב-100 מטרים גב, השחיינית הצעירה קבעה זמן של 2:10.21 דקות במקצה החזק שלה וסיימה במקום השביעי הכללי. אנדי מורז הודחה במוקדמות 200 מטרים חופשי

הדיווח של יניב טוכמן/שליח וואלה! ספורט לטוקיו

אנסטסיה גורבנקו ממשיכה לככב בבריכה: אחרי שהעפילה הבוקר לגמר ב-100 מטר גב והפכה לישראלית הראשונה שעושה זאת, השחיינית הצעירה עלתה לחצי הגמר במשחה החזק שלה - 200 מטר מעורב אישי. גורבנקו עצרה את השעון על 2:10.21 דקות וסיימה במקום השביעי הכללי, כאשר גם מקום 16 היה מקנה לה כרטיס לחצי הגמר.

ההעפלה הזו מסדרת לגורבנקו בוקר עמוס מאוד מחר (שלישי) עם גמר ב-100 מטר גב (בסביבות 04:51) ולאחר מכן חצי גמר ב-200 מטר מעורב אישי (05:58). בכל מקרה, מה שלא יהיה מחר, גורבנקו מביאה לידי ביטוי באולימפיאדה הזו את הפוטנציאל הגדול שלה וכשהיא עדיין לא בת 18, אין ספק שמצפה לה עתיד ורוד, ורוד מאוד.

גורבנקו דיברה לאחר ההישג הנהדר שלה ואמרה: "אני מקווה שאצליח מחר להתעלות על עצמי ולעשות את זה. בסך הכול אני מרוצה מעצמי מהיום. התכנית הייתה לשחות איך שאני ארגיש. אני חושבת שהפתעתי את עצמי כי הרבה פעמים הייתי קרובה ב-100 גב. הצלחתי הפעם לעשות את זה בצורה משכנעת, זה לא משחה שציפיתי לעלות לגמר בו".

על כך שתתחרה בגמר ואחרי שעה בחצי הגמר: "עבדנו על זה הרבה באימונים. היה לנו מחנה בפיליפינים שתרגלנו עמידה בזמנים. אני חושבת שאני מוכנה לזה פיזית. אני רוצה לפחות לשבור את השיא שלי ב-200 מעורב אישי, אני מקווה שזה יספיק".

אנסטסיה גורבנקו שחיינית ישראלית. רויטרס
ממשיכה לככב בבריכה. גורבנקו/רויטרס

אחרי ההצלחה של אנסטסיה גוברנקו בבריכה, אנדי מורז לא הצליחה להעפיל לחצי גמר במשחה ל-200 מטרים בסגנון חופשי. מורז, ששחתה במסלול מספר אחד במקצה המוקדמות הרביעי והאחרון, עצרה את השעון על 01:58.97 דקות וסיימה במקום ה-19 הכללי, מרחק של 64 מאיות מהמקום ה-16 שהיה מקנה לה העפלה ומרחק של שנייה משיאה האישי.

"זה בסדר, זה משחה ראשון ואני בסדר עם זה, נתתי הכול ואני שמחה", אמרה מורז. "יש לי עוד 100 חתירה, שליחים ו-50 חתירה. אני יודעת איך זה הולך עכשיו ואני אוהבת את ה-100 חתירה ומתרגשת לקראת זה". על ההצלחות של אנסטסיה גורבנקו אמרה: "ידעתי שהיא יכולה, אני שמחה בשבילה. היא עובדת קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully