וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום יום השיוטים: ספיצ'קוב ירדה למקום השביעי, יואב כהן שישי

ספיצ'קוב סיימה 13,13 ו-9 ורחוקה 34 נקודות ממדליה. יואב כהן סיים 6, 7 ו-16, ונמצא במרחק של 13 נקודות מהמקום השלישי. ברעם וטיבי ירדו למקום השביעי במפרשיות 470

שגיא מוקי אחרי ההדחה המוקדמות בטוקיו 2020/יניב טוכמן

קטי ספיצ'קוב ויואב כהן הולכים ומתרחקים ממדליה ישראלית בשייט. שני הגולשים המתחרים בדגם ניל פרייד שבו הבוקר (רביעי) לאתר האולימפי בטוקיו לשיוטים 7-9 - ושניהם סיימו עם תוצאות מאכזבות.

כהן זינק לשיוט הראשון של היום כשהוא במקום החמישי בדירוג הכללי, ולא הצליח לשפר עמדות אחרי שסיים אותו במקום השישי. את השיוט השמיני שלו סיים כהן במקום השביעי, מה שהחזיר אותו למקום החמישי בדירוג הכללי, אבל בשיוט התשיעי סיים 16 בלבד, ירד למקום השישי בדירוג הכללי, ונשאר במרחק של 13 נקודות מהמקום השלישי.

גם ספיצ'קוב רשמה פתיחה פושרת ליום השיוטים, כשסיימה את השיוט הראשון שלה במקום ה-13 בלבד וירדה למקום השישי בדירוג הכללי. גם בשיוט השני סיימה ספיצ'קוב במקום ה-13, ובשיוט הנועל של היום - התשיעי שלה בתחרות - סיימה תשיעית, כשהיא נשארת במקום השביעי בדירוג הכללי אבל רחוקה 34 נקודות מהמקום השלישי.

ביום חמישי ייערכו שיוטים 10-12 ובשבת יהיה שיוט המדליות, בו הניקוד כפול ואליו נכנסים רק 10 המדורגים הבכירים.

יואב כהן גולש ישראלי. Bernat Armangue, AP
המדליה מתרחקת. יואב כהן/AP, Bernat Armangue
קטי ספיצ'קוב גולשת ישראלית. Bernat Armangue, AP
גם היא רחוקה מתמונת המדליות. קטי ספיצ'קוב/AP, Bernat Armangue
שחר טיבי, נויה ברעם שייטות ישראליות 470. רויטרס
פתיחה טובה, המשך פושר. נויה ברעם ושחר טיבי/רויטרס

בניגוד לכהן וספיצ'קוב, השייטות הישראליות במפרשיות 470, נויה ברעם ושחר טיבי, פתחו היטב את היום. השתיים רשמו שיוט ראשון מעולה, אותו סיימו במקום השני. בשיוט השני הן נחלשו וסיימו במקום ה-15, שהציב אותן במקום ה-7 בדירוג הכללי. מחר ייערכו שיוטים 3 ו-4 (10 שיוטים בסך הכל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully