וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשלחת הישראלית מחזקים: "שגיא ספורטאי ענק. גורבנקו עילוי"

במשלחת הישראלית לטוקיו מאוכזבים עבור הג'ודוקא שלא הצליח לשחזר את הישגיו מלפני שנתיים ובטוחים שהשחיינית לפני קריירה מזהירה

שגיא מוקי אחרי ההדחה המוקדמות בטוקיו 2020/יניב טוכמן

אכזבה במשלחת האולימפית לטוקיו אחרי יום פחות טוב שעבר על הספורטאים הישראלים. שגיא מוקי לא הצליח לטפס לרבע הגמר ולהשתתף בקרבות על מדליה במזרן הג'ודו ואנסטסיה גורבנקו שהדהימה אתמול עם העלייה לגמר 100 מטר בגב אותו שחתה הבוקר, לא הצליחה להשיג הבוקר את הכרטיס לגמר ב-200 מטר מעורב שהוא המקצה החזק שלה.

למרות זאת מבהירים הבוקר בוועד האולימפי כי הם לא יוצאים מפרופורציות ולא עוסקים בסיכומי ביניים. "את הכסף סופרים במדרגות. כמו שלא סיכמנו את האולימפיאדה אחרי המדליה של אבישג, כך לא נעצור עכשיו לסכם את ההפסד של שגיא. אם יש אכזבה היא אכזבה בשביל שגיא. מדובר בספורטאי ענק. אלוף העולם לפני שנתיים למי ששכח כאן בטוקיו. ההפסד הזה לא הופך אותו לספורטאי פחות טוב. שגיא ממשיך הלאה ואנחנו מאחוריו, בטוחים שבעתיד הקרוב יהיו לו עוד הרבה הישגים", אמר גורם במשלחת הישראלית. באשר לגורבנקו, אמרו הבוקר כאן גורמים שונים בטוקיו: "אנסטסיה היתה נפלאה. צריך להיות כאן במתקנים השונים ובטח בבריכת השחייה כדי להבין באיזו רמה מדובר. הילדה הזה היא עילוי והיא תדבר חזק מאוד בעוד שלוש שנים בפריז".

שגיא מוקי, ג'ודוקא ישראלי, אולימפיאדת טוקיו 2020. JACK GUEZ, GettyImages
"בטוחים שבעתיד הקרוב יהיו לו עוד הרבה הישגים". מוקי/GettyImages, JACK GUEZ

כעת הפנים במשלחת הישראלית לשיוטים הבאים של קטי ספיצ'קוב ויואב כהן שהיום זוכים למנוחה וביום חמישי ליום הקרבות של פיטר פלצ'יק. "נשמח כמובן אם יהיו לנו עוד הפתעות נעימות כמו אבישג", סיכמו הבוקר במשלחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully