וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בהתעמלות הקבוצתית: סימון ביילס נטשה את הגמר, רוסיה זכתה בזהב האולימפי

עודכן לאחרונה: 28.7.2021 / 11:01

המתעמלת האגדית עשתה תרגיל לא טוב על שולחן הקפיצות וכעבור מספר דקות פרשה מסיבה לא ברורה. ג'ורדן צ'יילס המחליפה שלה פישלה בתרגיל הקרקע ואנג'לינה מלינקובה הבטיחה לרוסיות זהב גם בנשים וגם בגברים

התגובות לפרישתה של סימון ביילס מתחרות הקרב רב הקבוצתית/רויטרס

דרמה גדולה בגמר ההתעמלות הקבוצתית: אחרי שנבחרת הגברים של רוסיה זכתה אתמול (שני) בזהב הקבוצתי בהתעמלות, נבחרת הנשים השלימה דאבל עם זהב נוסף בענף שבו האמריקאיות זכו בזהב בשתי האולימפיאדות הקודמות. הדרמה הגדולה החלה כבר בפתיחת התחרות: סימון ביילס, המתעמלת האגדית, עשתה תרגיל לא טוב על שולחן הקפיצות ונחתה רע. ביילס, שקיבלה ציון של שקיבלה ציון של 13.766 נקודות, הסתודדה עם אנשי הצוות הרפואי שלה.

היא קיבלה טיפול ממושך ולאחר מכן חזרה להיות עם חברותיה. אלא שכעבור מספר דקות המשלחת האמריקאית הודיעה שביילס לא תחזור להתחרות בגמר. בשלב הראשון הדיווחים היו על פציעה, אך לאחר מכן התפרסמו דיווחים סותרים שביילס לא נפצעה אלא פשוט החליטה לפרוש מסיבה לא ברורה וג'ורדן צ'יילס עלתה במקומה לתרגיל במקבילים המדורגים.

סימון ביילס מתעמלת אמריקאית. Gregory Bull, AP
אולימפיאדה עגומה שלה בינתיים. סימון ביילס/AP, Gregory Bull
סימון ביילס מתעמלת אמריקאית. Gregory Bull, AP
חיוך מריר. סימון ביילס/AP, Gregory Bull

אחרי דקות ארוכות של דיווחים סותרים, מאמנה של ביילס אישר במהלך השידור בארצות הברית שלא מדובר בפציעה אלא ב"בעיה מנטלית", אבל בהמשך הוציאה נבחרתה הודעה רשמית על כך שסיבת הפרישה כן היתה רפואית. לא ברור כרגע מה יעלה בגורלה של ביילס בהמשך האולימפיאדה בגמרים האישיים שמצפים לה ביום חמישי (החל מ-13:50 שעון ישראל), אך בינתיים מדובר באולימפיאדה מאכזבת במיוחד עבורה, אחרי שקצרה ארבע מדליות זהב ואחת מארד בריו 2016.

זו הסיבה לפרישה של ביילס?

נבחרת ההתעמלות של רוסיה. רויטרס
חגיגה רוסית כפולה בטוקיו. הרוסיות לקחו זהב אחרי הפציעה של ביילס/רויטרס

נבחרת הנשים של רוסיה זכתה בזהב והשלימה דאבל אחרי הגברים

ללא ביילס, ארה"ב רצתה להשיג זהב שלישי ברציפות אחרי שעשתה זאת ב-2016 ו-2012. הנבחרת הרוסית לא עשתה זאת מאז 1992, אך כשביילס לא בתמונה, רוסיה שלטה בתחרות הזו מהרגע הראשון ועד הסוף. התרגיל הקריטי שהכריע את התחרות לטובת הרוסיות היה הביצוע הכושל של ג'ורדן צ'יילס, שנפלה על הישבן בתרגיל הקרקע וקיבלה ציון נמוך מאוד של 11.700.

אנג'לינה מלינקובה שהתחרתה אחרונה עבור רוסיה על מכשיר הקרקע רשמה ציון טוב של 13.966 והעניקה לרוסיה את הזהב הנכסף עם ציון מצטבר של 169.528. ארצות הברית הסתפקה בכסף עם 166.096 והבריטיות הקדימו את האיטלקיות וגרפו את הארד עם ציון של 164.096.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully