וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: דג'וקוביץ' דהר לרבע הגמר, יפגוש את נישיקורי

הסרבי הביס את דוידוביץ' פוקינה 3:6, 1:6. ציציפאס נפצע והודח על ידי הומבר הצרפתי, אצל הנשים התבהרה תמונת חצי הגמר

יניב טוכמן מסכם את היום הרביעי באולימפיאדה/שליח וואלה! ספורט לטוקיו

טורניר הטניס באולימפיאדת טוקיו 2020 כבר נמצא בשלבים המכריעים והיום התבהרה התמונה אפילו יותר. אצל הנשים נקבעו מ שחקי חצי הגמר, בעוד אצל הגברים נותרו רק שמונה מתמודדים על מדליית הזהב.

הטניסאי היווני סטפנוס ציציפאס. רויטרס
חוסר מזל. ציציפאס אחרי הפציעה/רויטרס

גברים

נובאק דג'וקוביץ' שמדורג ראשון ונראה בדרך הבטוחה לשנה מופלאה של זכיות בארבע טורנירי הגרנד סלאם ובאולימפיאדה, דילג לרבע הגמר. הסרבי גבר על אלחנדרו פוקינה דוידוביץ' הספרדי 3:6, 1:6 והוא יתעמת בשלב הבא עם קיי נישיקורי. היפני שנותר התקווה המקומית הגדולה על המגרש אחרי הדחתה של נואמי אוסקה, גבר 6:7 (7) 0:6 על איליה איבשקה מבלארוס תוך קצת יותר משעתיים.

סטפנוס ציציפאס, המדורג 3 בטורניר, סבל מחוסר מזל גדול, כשנפצע במהלך המערכה השנייה מול אוגו הומבר הצרפתי (28 בעולם). היווני קיבל טיפול רפואי והחליט להמשיך על אף הכאבים, אבל נוצח בסופו של דבר 2:6, 7:6 (4), 6:2. הניצחון של הומבר הבטיח שטניסאי צרפתי יהיה ברבע גמר הטורניר האולימפי בפעם השישית ברציפות.

בשלב הבא הומבר יפגוש את קארן חצ'אנוב. הרוסי המדורג 12, הפתיע את המדורג 8 דייגו שוורצמן מארגנטינה, עם 1:6, 6:2, 1:6 תוך שעתיים בדיוק. הרוסי ניצח ב-34 נקודות לעומת 20 בלבד של יריבו, שלא השיג אפילו שבירה אחת במשחק לעומת שלוש של חצ'אנוב.

סשה זברב (4 בטורניר) המשיך את הטורניר המרשים שלו, כשניצח 4:6, 6:7 (5) את ניקולוז באסילאשווילי (41 בעולם) ועלה לרבע הגמר, שם יפגוש את המנצח בין ז'רמי שארדי (צרפת) שניצח את ליאם ברודי (בריטניה) 6:7 (3), 6:4, 1:6.

הספרדי פבלו קרניו בוסטה, המדורג 11 בעולם ושישי בטורניר, גבר בשתי מערכות על הגרמני דומיניק קופפר. המערכה הראשונה הסתיימה ב-6:7 (7) בתום שובר שוויון, אולם במערכה הבאה נראה שהספרדי השתחרר, שבר במשחקונים החמישי והתשיעי וניצח 3:6 בדרך ל-0:2 במערכות. היריב הבא שלו יהיה המדורג שני בתחרות, דניל מדבדב הרוסי, שגבר 2:6, 6:3, 2:6 על פביו פוניני האיטלקי.

עוד בוואלה!

אכזבה ענקית ליפן: נאומי אוסקה הודחה כבר בשמינית הגמר

לכתבה המלאה

נשים

בטורניר הנשים נקבעו משחקי חצי הגמר.

המדורגת רביעית אלינה סביטולינה האוקראינית גברה 4:6, 4:6 על האיטלקיה קמילה ג'ורג'י (61 בעולם). היא תפגוש את מרקטה וונדרושובה הצ'כית (42 בעולם), שעברה את פאולה בדוסה (29 בעולם) אחרי שהספרדייה פרשה כשהיא בפיגור 6:3 מהמערכה הראשונה.

בלינדה בנצ'יץ' (שוויץ) עשתה סוף לריצה הנהדרת של אנסטסיה פאבליוצ'נוקבה (רוסיה) כשגברה עליה 6:0, 3:6, 3:6. היא תשחק נגד יילנה ריבאקינה הקזחית, שהדיחה את גרבינייה מוגורוסה (ספרד) עם 5:7, 1:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully