וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסרטון המטריד: המאמן "המתעלל" ננזף, הג'ודוקא מסבירה - אני ביקשתי את זה

מאמנה של מרטינה טראידוס הגרמנייה תועד מטלטל אותה וסוטר לה לפני קרב, בסרטון שהפך ויראלי. אחרי שאיגוד הג'ודו התריע שיוענש בפעם הבאה, היא התחננה: "אל תאשימו אותו, זה הריטואל הקבוע שלי"

קבלת הפנים החגיגית לכבוד אבישג סמברג, המדליסטית האולימפית בטקוואנדו/צלם: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן

מיליוני הצופים באולימפיאדה ברחבי העולם לא היו יכולים שלא לחוש מוטרדים בעקבות סצנה חריגה שנראתה אתמול (שלישי) באולם הג'ודו, כשהג'ודוקא הגרמנייה הוותיקה מרטינס טראידוס, שהתחרתה בקטגוריית המשקל עד 63 ק"ג קיבלה יחס יוצא דופן ממאמנה לפני אחד הקרבות.

המאמן תועד כשהוא מטלטל את טראידוס בחוזקה ולאחר מכן סוטר לה, רגע לפני שעלתה לקרב בשלב שמינית הגמר. צופים רבים תהו האם הייתה זו התעללות בשידור חי, והסרטון שהפך ויראלי גרר גם תגובה מאיגוד הג'ודו העולמי, שנזף בו.

"איגוד הג'ודו נזף בצורה חמורה במאמן הגרמני בעקבות התנהגותו השלילית. ג'ודו הוא ספורט חינוכי, ולא נקבל התנהגות כזו, שנוגדת את הקודים המוסריים של הענף", נכתב בהבהרה רשמית.

גיף סטירה מאמן ג'ודו. מתוך טוויטר, עיבוד תמונה
גיף סטירה מאמן ג'ודו/עיבוד תמונה, מתוך טוויטר
הג'ודוקא הגרמנייה מרטינה טראידוס עם מאמנה "המתעלל". מתוך טוויטר, צילום מסך
התעללות או טקס לגיטימי? המאמן סוטר לטראידוס/צילום מסך, מתוך טוויטר

אחרי שהסרטון עורר סערה, נאלצה טראידוס בת ה-32, אלופת העולם מ-2019, להסביר את התמונות. לטענתה, מדובר בריטואל קבוע שלה ושל מאמנה לפני קרבות, שנועד להגביר את המוטיבציה שלה.

"זו אני שביקשתי מהמאמן שלי לעשות לי את זה. בבקשה, אל תאשימו אותו", כתבה באינסטגרם. "אני עושה את זה לפני כל קרב, וזה עוזר לי להתעורר".

השיטה המשונה לא עזרה לטראידוס, בכל אופן, והיא הודחה בשמינית הגמר. "כנראה שהוא לא סטר לי מספיק חזק", כתבה בהלצה. "הלוואי שהייתי עולה לכותרות בנסיבות אחרות, אבל חשוב לי להבהיר שזה הריטואל שלי, ושהמאמן שלי רק עשה את מה שביקשתי ממני כדי לתמרץ אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully