וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עקוף את רוכבי הגמלים": האמירה השערורייתית של הגרמני בתחרות האופניים בטוקיו

עודכן לאחרונה: 28.7.2021 / 15:11

המנהל הספורטיבי של הגרמנים השמיץ את היריבים מאריתריאה ואלג'יריה ונתפס בשידור הטלוויזיה. פרימוז' רוגליץ' כיפר על ההפסד בטור דה פראנס עם זהב אולימפי בתחרות נגד השעון, גם אנמיק ואן פלוטן חגג זהב מתוק

התגובות לפרישתה של סימון ביילס מתחרות הקרב רב הקבוצתית/רויטרס

מאז ספטמבר אשתקד פרימוז' רוגליץ' הסלובני סוחב קוף ענק על הגב. ההפסד בקטע נגד השעון שעלה לו בטור דה פראנס לא נשכח. ולא עזרו כל הנצחונות מאז. היום (רביעי) הוא ודאי גירש כמה שדים, כשזכה בזהב האולימפי נגד השעון.

הוא לא היחיד שעבורו היום הזה סיפק גאולה. אנמיק ואן פלוטן ההולנדית השיגה סוף סוף את מה שהיה חסר ברפרטואר המפואר שלה - זהב אולימפי. הרוכבת המעוטרת התרסקה בריו ונאלצה להסתפק בכסף בטוקיו במירוץ הכביש. ואן פלוטן הקדימה את מרלן רייסר השוויצרית ואת בת ארצה אנה ואן דר ברגן, אלופת העולם נגד השעון שזכתה באולימפיאדה שניה ברציפות בארד.

הולנדי נוסף ששחזר את הישגו מאולימפיאדת ריו הוא טום דמולאן, שבתחילת השנה לקח פסק זמן מרכיבה, וכעת עונד שוב את מדליית הכסף. בארד זכה אלוף העולם לשעבר, האוסטרלי רוהאן דניס, מהדמויות ה"צבעוניות" בעולם האופניים.

אבל, באופן מצער, תחרות הגברים הוכתמה על ידי אמירה גזענית מכוערת של המנהל הספורטיבי של הנבחרת הגרמנית, פטריק מוסטר, שבמהלך התחרות צעק לעבר ניקי ארנט הגרמני "עקוף את רוכבי הגמלים", כשהוא מתכוון לרוכבים מאריתריאה ואלג'יריה. מוסטר מיהר להתנצל לאחר שדבריו נקלטו בשידורי הטלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully