וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד גברה על ארגנטינה ועלתה, תתמודד עם סלובניה על המקום הראשון

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 16:57

לה רוחה השיגה 71:81 על האלביסלסטה ונותרה מושלמת. דונצ'יץ' הצטיין ב-81:116 על יפן, הבלקנים והספרדים יתמודדו על ראשות הבית

הדיווח של יניב טוכמן מתחרות הג'ודו באולימפיאדה/שליחנו לטוקיו

המחזור השני בשלב הבתים של טורניר הכדורסל בטוקיו נמשך היום (חמישי) עם שני משחקים. במשחק המוקדם, לוקה דונצ'יץ' וסלובניה המשיכו לחגוג עם ניצחון קליל על יפן בבית ג'. נבחרת ספרד נקלעה לפיגור ברבע הראשון מול ארגנטינה אך נעזרה במשחק נהדר של ריקי רוביו (26) בדרך לניצחון נוסף. לה רוחה וסלובניה יתמודדו על המקום הראשון בבית.

לוקה דונצ'יץ', נבחרת סלובניה. רויטרס
עוד הצגה. לוקה/רויטרס

סלובניה - יפן 81:116

לוקה דונצ'יץ' ממשיך לעשות ככל העולה על רוחו בסאיטאמה: אחרי 48 הנקודות מול ארגנטינה והפלירטוט עם שיא הנקודות בכל הזמנים למשחק בודד באולימפיאדה, כוכב דאלאס סיפק עוד הצגה והפעם סגר עניינים בשלב מוקדם, כדי שיוכל לנוח בחלקים נרחבים מהמשחק.

הוא סיים עם 25 נקודות (8 מ-15 מהשדה, 7 מ-10 מהעונשין) והוסיף 7 אסיסטים, 7 ריבאונדים ושתי חסימות - הכל ב-25 דקות בלבד - כדי להעלות את סלובניה למאזן 0:2 שמקרב אותם לראשות בית ג' ולרבע הגמר. זוראן דראגיץ' חבר אליו עם 24 נקודות, ולאטקו צ'נצ'אר הוסיף 16, ומנגד יפן לא הצליחה לתת פייט של ממש, למרות מפגן קליעה של רוי האצ'ימורה, חברו של דני אבדיה בוושינגטון, שסיים עם 34 נקודות ו-7 ריבאונדים.

עוד בוואלה!

אוסקר שמידט ללוקה דונצ'יץ': "אני מעריץ אותך, הלוואי שתשבור את השיא שלי"

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת ספרד פאו גאסול. רויטרס
ספרד וסלובניה יתמודדו על ראשות הבית. גאסול מטביע/רויטרס

ספרד - ארגנטינה 71:81

הארגנטינאים נטלו את ההובלה בפתיחה וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 20:25, בעיקר בזכות ניקולה לאפרוביטולה ופקונדו קמפאסו, כשמנגד היה זה רק ריקי רוביו שתפקד בספרד (11 נקודות ושלוש שלשות בשש הדקות הראשונות שלו), עד שנפגע באפו. סרחיו יוי עזר לה להשלים מהפך, ולחדרי ההלבשה ירדו הספרדים ביתרון 34:40.

במחצית השנייה הצליחו השחקנים של סרג'יו סקריולו להגדיל את יתרונם במעט בסיום כל רבע וסגרו ניצחון שני בשני משחקים, ששלח אותם לרבע הגמר ולמשחק על המקום הראשון בבית מול סלובניה ולוקה דונצ'יץ'. ריקי רוביו הצטייין במדי המנצחת עם 26 נקודות, 27 נקודות מנגד של ניקולה לאפרוביטולה לא עזרו לארגנטינה, שמסיימת את דרכה בטורניר האולימפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully