וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהיעדרה של סימון ביילס: סוניסה לי זכתה במדליית זהב בקרב-רב התעמלות מכשירים

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 16:35

הכוכבת תמכה מהיציעים בבת ארצה בת ה-18, שעמדה בלחץ וסיימה עם ניקוד של 57.433. רבקה אנדרדה הברזילאית זכתה בכסף, מלניקובה בארד

התגובות לפרישתה של סימון ביילס מתחרות הקרב רב הקבוצתית/רויטרס

הפרישה של סימון ביילס מתחרות הקרב רב בהתעמלות מכשירים, הותירה ואקום אדיר במאבק על מדליית הזהב - ואקום אליו נכנסה היום (חמישי) בת ארצה סוניסה לי בת ה-18, שעמדה בלחץ הענק וזכתה עם תוצאה כוללת של 57.433.

לי, שזכתה עם נבחרת ארצות הברית במדליית כסף בגמר הקבוצתי לפני יומיים, הוליכה את התחרות אחרי שלושה תרגילים, סיפקה תרגיל קרקע מוצלח והראתה אופי גדול באולימפיאדה הראשונה שלה, לעיני ביילס שתמכה בה ביציעים.

בכך נמשך רצף הזכיות של האמריקאיות בגמר הקרב-רב: ביילס זכתה ב-2016, גבי דגלאס ב-2012, נסטיה ליוקין ב-2008 וקרלי פטרסון ב-2004.

המתעמלות סוניסה לי, רבקה אנדרדה, אנג'לינה מלניקובה. רויטרס
עשתה זאת. סוניסה לי/רויטרס
המתעמלת האמריקאית סימון ביילס. רויטרס
צפתה מקרוב ותמכה בחברותיה האמריקאיות מהיציעים. ביילס/רויטרס

לי הקדימה בסופו של גמר איכותי ודרמטי את רבקה אנדרדה, שהפתיעה וקטפה את מדליית הכסף עם ניקוד כולל של 57.298, ובכך הפכה למתעמלת הברזילאית הראשונה בהיסטוריה שמגיעה לפודיום.

אנג'לינה מלניקובה הרוסיה השיגה את הארדל עם 57.199, בעוד בת ארצה ולדיסלבה אוראזובה, שחלמה גם כן להפוך לרוסייה הראשונה שזוכה בקרב-רב מאז התפרקות ברית המועצות, התברגה במקום הרביעי בלבד עם 56.966. טאנג שיג'ינג הסינית שנחשבה ערב התחרות למועמדת הבכירה לזכייה במדליית כסף הגיעה למקום השביעי בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully