וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בשייט: נויה ברעם ושחר טיבי יוכלו לשמור על סיכוי למדליה?

אחרי האכזבה בניל פרייד, שייטות ה-470 ינסו להתקרב לפודיום בשיוטים 5-6, כשהן כרגע במקום השישי ובמרחק 10 נקודות ממדליה. שי קקון עם שני שיוטים אחרונים בלייזר רדיאל

הדיווח של יניב טוכמן מתחרות הג'ודו באולימפיאדה/שליחנו לטוקיו

אחרי אובדן הסיכוי של יואב כהן וקטי ספיצ'קוב להשיג מדליה בדגם הניל פרייד, התקווה האחרונה של השייט נותרה צמד הבנות נויה ברעם ושחר טיבי במפרשיות 470. השתיים נמצאות במקום השישי הכללי אחרי ארבעה שיוטים, כשבמאזנן 19 נקודות שליליות והן בפיגור 10 נקודות מהמקום השלישי.

מחר בבוקר (שישי, 6:15) ייערכו שיוטים 5-6 ובשבת יהיה יום מנוחה. ברעם וטיבי ישובו להתחרות ביום ראשון עם שיוטים 7,8, ביום שני יהיו שיוטים 9-10 ואם הצוות הישראלי יישאר בין 10 הצוותים המובילים זה יהווה כרטיס כניסה לשיוט המדליות ביום רביעי.

במקום הראשון כרגע ניצבות הפולניות שגם ניצחו שניים מארבעת השיוטים וצברו רק ארבע נקודות שליליות. במקום השני הבריטיות עם שמונה נקודות שליליות ובמקום השלישי הצרפתיות עם תשע.

נויה ברעם עם שחר טיבי שייטות ישראליות. Phil Walter, GettyImages
במרחק סביר. נויה ברעם ושחר טיבי/GettyImages, Phil Walter

שי קקון בת ה-18, נציגת ישראל בדגם לייזר רדיאל, תסיים את השתתפותה בטוקיו מחר בבוקר עם שני שיוטים אחרונים החל מ-6:05. קקון נמצאת במקום ה-35 בדירוג הכללי ותנסה אולי לשפר את השיוט הטוב ביותר שלה עד כה, שהיה השני בו דורגה 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully