וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסבר של סימון ביילס: "הגוף והמוח לא מסונכרנים, זאת תחושה מטורפת"

אחרי סערת הפרישה, המתעמלת האמריקאית מכחישה שוויתרה בגלל שפתחה לא טוב את התחרות וטוענת: במצבי הנוכחי, אני חוששת שאפצע

התגובות לפרישתה של סימון ביילס מתחרות הקרב רב הקבוצתית/רויטרס

לראשונה מאז הפרישה שהסעירה את עולם הספורט, סימון ביילס מסבירה: אני סובלת מבעיות פיזיות ומנטליות כאחד. המתעמלת האגדית שלא התמודדה מבחירה בתחרות הקבוצתית ובקרב רב בטוקיו, פרסמה הבוקר (שישי) פוסט אינסטגרם ששפך אור על הנסיבות מאחורי ההחלטה.

"לכל מי שאומר שפרשתי - זה לא נכון. פשוט המוח והגוף שלי לא מסונכרנים כרגע. אני לא חושבת שכולם מבינים כמה זה קשה להתחרות ככה", כתבה ביילס, שהוסיפה לפוסט סרטון שלה מאחד האימונים בטוקיו, בו היא נראית נוחתת לא טוב בניסיון לעשות תרגיל קורה. "אני לא חייבת לתת הסברים בנוגע לכך ששמתי את הבריאות שלי בעדיפות עליונה. בריאות נפשית היא בריאות פיזית".

סימון ביילס מתעמלת אמריקאית. רויטרס
"כבר היו לי תרגילים פחות טובים בעבר. אף פעם לא פרשתי בגלל זה". ביילס/רויטרס

ביילס טוענת שבמצבה, היא לא יכולה לעשות היפוך כפול - מה שגורם לה לחשש מפציעה. "אני לא שם כרגע. רק כמעט, אבל לא שם. לפעמים אני אפילו לא יכולה להעמיד פנים שאני עושה גלגול. זו התחושה הכי משונה ומוזרה שחוויתי".

לדבריה של ביילס, התחושות שגרמו לה לפרוש החלו רק כשהגיעה לטוקיו. "זה התחיל בצורה שרירורית לחלוטין. בוקר אחד, פשוט התחלתי להיות הרבה פחות טובה באימונים", כתבה. "אני מרגישה שאני לא שולטת על הגוף שלי. זה משוגע, ומפחעד עוד יותר כשאני נמצאת באוויר ואין לי מושג איך אנחת, או על מה אנחת. פרשתי בגלל התוצאות הרעות? זה ממש לא נכון. היו לי כבר הרבה תרגילים פחות טובים בקריירה, ותמיד סיימתי את התחרות. אבל עכשיו פשוט איבדתי את תחושת הבטיחות הכי בסיסית שנדרשת כדי להתחרות. זה מעורר אימה להתחיל לעשות תרגילים בדרגת קושי כזו כשהגוף והמוח שלך לא מסונכרנים. לא מומלץ בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully