וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציה בטוקיו: סשה זברב הדהים את נובאק דג'וקוביץ' בחצי הגמר

איזו הפתעה: הסרבי המדורג ראשון שאף לזהב אולימפי אחרי שנה מושלמת ושלושה תארי גרנד סלאם, אבל הגרמני התאושש מפתיחה חלשה, ניצח אותו 6:1, 3:6, 1:6 ויפגוש בגמר את חצ'אנוב

הדיווח של יניב טוכמן מתחרות הג'ודו באולימפיאדה/שליחנו לטוקיו
סשה זברב מול נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
איזו הפתעה. זברב חוגג/רויטרס

סנסציה בחצי גמר הטניס בטוקיו: נובאק דג'וקוביץ' (1), הטניסאי הכל יכול שזכה בכל הגרנד סלאמים השנה, הפסיד לאלכסנדר זברב (4 בטורניר, 5 בעולם) 1:6, 6:3, 6:1 ובכך נגוז החלום שלו לזכות במדליה אולימפית שנייה בקריירה אחרי שנה באמת חלומית שלו. דג'וקוביץ' שלט לחלוטין בסט הראשון וניצח אותו בקלות, אבל הגרמני לא ויתר. זברב נשבר ל-3:2, אבל החזיר שתי שבירות רצופות וניצח את הסט השני 3:6. המערכה השלישית החלה בסערה מבחינת הגרמני, ששבר פעמיים בפתיחה ועלה ל-0:4 מהיר. נולה הגיש כדי להישאר במשחק, אבל נשבר שוב וזברב ניצח את המשחק כולו בקצת יותר משעתיים ומנע מדג'וקוביץ' להיות הטניסאי הראשון בהיסטוריה שזוכה בגולדן סלאם (ארבעה גרנד סלאמים ומדליית זהב אולימפית). וואו, איזו הפתעה.

דג'וקוביץ', שלא שמט אף מערכה בדרך לחצי הגמר, יפגוש בקרב על הארד את פאבלו קרניו בוסטה, אבל ספק גם אם המדליה הזו תנחם אותו. נולה, שכבר זכה במדליית ארד אולימפית ב-2008, רצה לשחזר את ההישג שרק שטפי גראף עשתה עד כה ולזכות בגולדן סלאם. בכל מקרה, אם דג'וקוביץ' יזכה באליפות ארצות הברית בהמשך השנה הוא יהיה הטניסאי הראשון בעידן הפתוח שזוכה בכל הגרנד סלאמים בשנה קלנדרית - הישג שאפילו רוג'ר פדרר ורפאל נדאל לא יכולים להתגאות בו.

נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
איזו אכזבה. דג'וקוביץ'/רויטרס

מי שיפגוש בגמר את זברב הוא קארן חצ'אנוב. הרוסי אמנם הגיע לפני שלושה שבועות בלבד לרבע גמר טורניר ווימבלדון, אבל זה היה רק הפרומו לקראת הפיכתו למדליסט אולימפי. הטניסאי הרוסי העפיל הבוקר (שישי) לגמר הטורניר בטוקיו, לאחר שניצח בחצי הגמר את פאבלו קרניו בוסטה 3:6, 3:6.


* בטורניר הזוגות קיבלנו דרבי קרואטי בגמר שבסיומו ניקולה נקטיץ' ומאטה פאביץ' זכו בזהב אחרי ניצחון על מרין צ'יליץ' ואיבן דודיג 4:6, 6:4, 6:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully