וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שני הפסיד בשמינית גמר טורניר הקשתות בטוקיו והודח

המסע המופלא של הקשת הישראלי הגיע לסיומו: אחרי שהצליח להפתיע בשני הסיבובים הראשונים של הטורניר האולימפי, שני שחזר מפיגור של שתי מערכות מול טאנג מטייוואן נכנע 6:5 בתום דרמה גדולה: "נתתי הכול, הפעם זה לא הספיק"

הדיווח של יניב טוכמן מתחרות הג'ודו באולימפיאדה/שליחנו לטוקיו

אחרי שהפתיע והרשים בשני הסיבובים המוקדמים של טורניר הקשתות בטוקיו, איתי שני לא הצליח לנצח הלילה (בין שישי לשבת) גם את צ'י צ'ון טאנג מטייוואן וסיים את דרכו במשחקים האולימפיים בטוקיו.

שני לא פתח טוב את ההתמודדות מול יריבו, כשנקלע לפיגור מהיר של 5:1, אחרי שהפסיד בשתי המערכות הראשונות (27:26 ו-29:23) וסיים את השלישית בתיקו 27. אלא שהוא ניצח בשתי המערכות שלאחר מכן (26:27 ו-26:28) והמפגש בין השניים לשובר שוויון, בו כל אחד קיבל חץ אחד. לצערו של שני, טאנג פגע ב-10, בעוד שהישראלי פגע רק ב-9, שהפעם לא הספיק.

טאנג, בן 20, צעיר בשנתיים משני, כבר הספיק לזכות אתמול במדליית כסף אולימפית, כשהגיע עם נבחרתו לגמר בתחרות הקבוצתית. הוא מדורג במקום ה-63 בעולם, בעוד יריבו הישראלי נמצא במקום ה-92.

הקשת הישראלי איתי שני. רויטרס
הופעה מכובדת בטוקיו. איתי שני/רויטרס

"איך חזרתי מפיגור? אסור לחשוב שאתה בפיגור או מוביל, ברגע שזה קורה קשה להתמקד במה שאתה עושה", אמר שני. "נתתי גז, לא הפסקתי וניצלתי את ההזדמנות להשוות. גם בשובר השוויון נתתי הכול, הפעם זה לא הספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully