וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת השליחים של ישראל סיימה במקום ה-8 בגמר ב-4X100 מטר מעורב

נבחרת השליחים שהפתיעה עם העלייה לגמר עצרה את השעון על 3:44.77. מדליית זהב לבריטניה ששברה את שיא העולם, סין במקום השני, האוסטרלים זכו בארד. גורבנקו: "לא מיציתי את הפוטנציאל שלי בטוקיו"

פיטר פלצ'יק מגיב אחרי הדחתו מטוקיו/צילום וידאו: יניב טוכמן, עריכת וידאו: ניר חן

רגע לפני שתחרויות השחייה בבריכה האולימפית מגיעות לסיומן, היום (שבת) קיבלנו גמר בהשתתפות ארבעה שחיינים ושחייניות תוצרת כחול לבן - אנסטסיה גורבנקו, איתי גולדפדן, גל כהן גרומי ואנדי מורז שלקחו חלק בגמר ב-4X100 מטר מעורב, וסיימו במקום השמיני עם 3:44.77 דקות.

הרביעייה הישראלית סיימה חמישית במקצה המוקדמות עם זמן של 3:43.94 דקות, כאשר היא משפרת את השיא הישראלי ביותר מארבע שניות. בגמר לא הצליחה הרביעייה לקבוע זמן טוב יותר, כשבריטניה סיימה ראשונה עם 3:37.58 דקות (שיא עולם) וזכתה בזהב. סין הגיעה למקום השני ואוסטרליה לשלישי.

השחיינים הישראלים אנסטסיה גורבנקו, איתי גולדפדן, גל כהן גרומי, אנדי מורז. סימונה קסטרווילארי, הוועד האולימפי בישראל, אתר רשמי
הגיעו אחרונים. אנסטסיה גורבנקו, איתי גולדפדן, גל כהן גרומי ואנדי מורז/אתר רשמי, סימונה קסטרווילארי, הוועד האולימפי בישראל

"אנחנו קבוצה גדולה ואיכותית וזה עזר לנו לדחוף אחד את השני", אמרה גורבנקו. "לא הייתי מצליחה לעשות גמר אישי ללא התמיכה והדחיפה של החברים. אנחנו כבר לא אנשים בודדים, אלא נבחרת. לא מיציתי את הפוטנציאל שלי בטוקיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully