וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן סמדג'ה ושני הרשקו ימשיכו לפריז 2024, פונטי: "למה לכתוב עלינו בכזה רוע?"

אחרי המדליה בתחרות הקבוצתית, מאמני הנבחרות עם הפנים לאולימפיאדה הבאה. יו"ר האיגוד ענה למבקרים: "פשוט מחקו אותנו, הביקורות היו מביישות"

ג'ודאי נבחרת ישראל חוגגים זכייה במדליה/עמית שיסל, הוועד האולימפי

מדליית הארד של ישראל בתחרות הקבוצתית, ביום האחרון של אירועי הג'ודו באולימפיאדת טוקיו, שינתה את הלך הרוח מבחינת המשלחת שכבר חושבת על פריז 2024. אחרי ההישג המרשים בפן הקבוצתי, מאמן נבחרת הגברים אורן סמדג'ה ומאמן נבחרת הנשים שני הרשקו ימשיכו לאמן גם לקראת המשחקים האולימפיים בפריז בעוד שלוש שנים.

מבחינת יו"ר האיגוד משה פונטי אין כל ספק לגבי האיכויות של שני המאמנים והתאמתם לתפקיד, ונראה כי גם השניים ירצו להמשיך להוביל את נבחרות ישראל.

סמדג'ה התייחס לביקורות: "אנשים קיללו אותי השבוע בכל דרך. הגדילה מישהי בוועד האולימפי לבקר אותנו תוך כדי הקרבות. מה זה צריך להיות? אני לא אתקוף אותה ככה בתקשורת כפי שהיא עשתה. קיבלתי הצעה לפני כמה חודשים מנבחרת אחרת וזה לא על הפרק מבחינתי. אני רוצה לשמח את מדינת ישראל ואני נשאר. אבא שלי ממייסדי הגודו בישראל, חגג 89. היה לי חשוב להביא לאבא את המדליה. אבא שלי מאוד צלול והוא אמר לי: 'אורן, אתה לא חוזר בלי מדליה'. גם אם לא היינו זוכים, הייתי אומר את אותם דברים... אני חתום על שמונה מדליות למדינת ישראל".

סמדג'ה גם קרא: "מישהו צריך להתעורר, להפנים ולהשכיל - משה פונטי צריך להיות יו"ר הוועד האולימפי הבא. הוא ייקח את הספורט האולימפי למקום אחר".

שני הרשקו, אורן סמדג'ה מאמני נבחרת ישראל בג'ודו. ניב אהרונסון
שותפים להישג. אורן סמדג'ה עם שני הרשקו/ניב אהרונסון
פיטר פלצ'יק ואורן סמדג'ה אחרי הזכייה של נבחרת הג'ודו במדליית ארד בטוקיו/יניב טוכמן

משה פונטי ניצל את ההזדמנות אחרי המדליה להגיב למבקרים: "פשוט זלזלו בנו, פשוט מחקו את כל מה שעשינו. אני לא מבין מאיפה בא הרוע הזה, מאיפה באה המחשבה להגיד דברים כאלה על ספורטאים ומאמנים שנותנים את הנשמה שלהם כדי להצליח. הביקורות נגדנו השבוע היו מביישות. אנשים שכחו מי זה אורן סמדג'ה ומה אני תרמתי לאיגוד הג'ודו. אני המבקר הכי גדול שלנו ואין לי בעיה עם ביקורת אבל מכאן ועד לבייש אותנו? לכתוב עלינו בכזה רוע?".

את המסקנות שלנו נסיק בארץ, אין כמוני שמשנה דברים. אני אשנה דברים שלא היו טובים. אתה מקבל כל כך הרבה החלטות ולפעמים לא הכול עובד. תבקרו אותנו, תגידו את הדברים הנכונים, אבל אל תגידו דברים שיביישו אותנו. יש מישהו שעשה את זה, הוא לא פה כרגע. אתם העיתונאים רוצים ספורט נהדר, ספורט שיצליח ולא ייכשל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully