וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' השליך את המחבט ליציע: "אני סובל מפציעות, יותר מאחת"

עודכן לאחרונה: 31.7.2021 / 16:55

הסרבי הפסיד גם בקרב על הארד ופרש מהזוגות המעורבים: "מתנצל בפני נינה ובפני הקהל בסרביה, מקווה לשחק באליפות ארה"ב"

פיטר פלצ'יק ואורן סמדג'ה אחרי הזכייה של נבחרת הג'ודו במדליית ארד בטוקיו/יניב טוכמן

יום לא פשוט נוסף עבור נובאק דג'וקוביץ'. הסרבי הפסיד היום (שבת) לפאבלו קרניו בוסטה במשחק על מדליית הארד תוך כדי שהוא זורק את המחבט שלו ליציע במהלך המשחק ולאחר מכן גם שובר אותו. לאחר מכן הסרבי פרש לפני המשחק על מדליית הארד בזוגות המעורבים ואכזב את השותפה שלו נינה סטויאנוביץ'.

"אני מתמודד עם פציעות. לא אחת, יותר מאחת", אמר בסיום הסרבי, "אני מקווה שזה לא ימנע ממני להתחרות באליפות ארצות הברית, שהיא המטרה הגדולה הבאה שלי. אני לא מתחרט שהגעתי לכאן בכלל ולא מתחרט שנתתי הכול. איך אני יכול להתחרט, זה נורמלי שאתה מגיע לייצג את המדינה שלך במשחקים האולימפיים. לרוע המזל בפעם השלישי באולימפיאדה אני מפסיד בחצי הגמר. זכיתי מדליה רק פעם אחת. מדליה היא מדליה, אבל בשביל הסטנדרטים שלי והציפיות שלי גם זה לא תוצאה אידיאלית".

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי משליך את המחבט שלו. רויטרס
המחבט אחרי שהושלך אל היציע על ידי דג'וקוביץ'/רויטרס

דג'וקוביץ' המשיך והתנצל בפני מעריציו הסרבים: "אני מתנצל בפני כל האוהדים בסרביה שמאוכזבים. אני יודע שכולם ציפו ממני לזכות במדליה, גם אני. אני מרגיש רע בשביל נינה (סטויאנוביץ') כי לא נאבקנו על מדליה בזוגות המעורבים, אבל הגוף שלי אמר לי 'מספיק'. שיחקתי תחת תרופות, כאבים ותשישות. שוב, הלב במקום הנכון כי אני יודע שנתתי הכול. אני אוהב לשחק למען המדינה שלי. לרוע המזל לא השגתי את התוצאה שרציתי, אבל זה הספורט ואני מתקדם הלאה".

כשנשאל האם הוא מתכנן לשחק גם בפריז 2024, אמר דג'וקוביץ': "זה רק עוד שלוש שנים, אבל אני כבר לא צעיר. אני עדיין לא רואה את קו הסיום בקריירה שלי. אולימפיאדה, גביע דייויס, גביע ATP וגרנד סלאמים, אלה הטורנירים שנותנים לי השראה כדי להמשיך. זו זכות לשחק עבור סרביה, אני רוצה לשחק בפריז ואם אהיה שם אני מקווה שאזכה במדליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully