וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימון ביילס פרשה מגמר תרגיל הקרקע, בספק גם לגמר הקורה

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 6:48

אחרי שנודע שלא תשתתף בגמר המקבילים המדורגים ושולחן הקפיצות, איגוד ההתעמלות האמריקאי הודיע שהאמריקאית לא תיקח חלק גם בגמר הקרקע מחר

הדיווח של יניב טוכמן מתחרות הג'ודו באולימפיאדה/שליחנו לטוקיו

אחרי שאיגוד ההתעמלות האמריקאי הודיע אתמול (שבת) שאחת המתעמלות הגדולות בכל הזמנים, סימון ביילס, החליטה לפרוש משני גמרים נוספים (המקבילים המדורגים ושולחן הקפיצות), היום הוציא האיגוד הודעה נוספת: ביילס לא תשתתף גם בגמר הקרקע שייערך מחר והיא בספק לגמר הקורה מחרתיים.

"ביילס החליטה לפרוש גם משני גמרים בתחרות האישית", נכתב בהודעה הרשמית של האיגוד אחרי הפרישה משני הגמרים אתמול. "ההחלטה התקבלה לאחר התייעצות עם הצוות הרפואי. בימים הקרובים נמשיך להעריך את מצבה של ביילס ורק אז תתקבל החלטה אם היא תתמודד בגמר תרגיל הקורה ובגמר תרגיל הקרקע".

ביילס הגיעה לאולימפיאדת טוקיו ככוכבת הכי גדולה, כשהיא מרכזת אליה תשומת לב אדירה וציפיות לזכות בשש מדליות זהב. ההופעות הסנסציוניות שלה באולימפיאדת ריו דה ז'נרו ב-2016 ואלו שהגיעו בתחרויות לאחר מכן, הפכו אותה למועמדת ודאית לזכות בזהב בקרב רב, בתחרות הקבוצתית ובמרבית המקצועות היחידניים.

ביום שני האמריקאית בת ה-24 השתתפה בתחרויות המוקדמות ולמרות שהשיגה את התוצאה המצטברת הגבוהה ביותר, נשמעו לא מעט ביקורות על הביצועים שלה. כ-24 שעות לאחר מכן, היא ביצעה את אותו תרגיל לא מוצלח בתחרות הקבוצתית ואחריו פרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully