וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה קנייזבה-מיננקו: "מאוכזבת מאיך שזה נגמר, הכול ריק אצלי עכשיו"

הקופצת שסיימה במקום השישי בטוקיו לא התנחמה בתוצאת השנה שהשיגה: "ידעתי שבשביל לזכות במדליה צריך להשיג הרבה יותר"

על אף שקבעה את התוצאה הטובה ביותר שלה מזה חמש שנים, ולמרות שסיימה במקום השישי בגמר הקפיצה המשולשת, חנה קנייזבה-מיננקו מסיימת את אולימפיאדת טוקיו עם אכזבה מסויימת. האתלטית הישראלית קיוותה להשיג קפיצה טובה יותר ואולי להשיג מדליה חלומית, אך קבעה תוצאה של 14.60 מטר ולא הצליחה לסיים במיקום גביה יותר משתי האולימפיאדות הקודמות (סיימה רביעית בלונדון 2012 וחמישית בריו 2016).

קנייזבה-מיננקו אמרה לאחר הקפיצה: "אני מאוכזבת מאיך שזה נגמר, אבל זה לא הפתיע אותי. אני ידעתי שבשביל לזכות במדליה צריך להשיג הרבה יותר. אני עשיתי 14.60 מטר, אבל צריך היה יותר מ-15. אני ניסיתי לעשות את המקסימום".

חנה קנייזבה-מיננקו קופצת משולשת ישראלית. Christian Petersen, GettyImages
קיוותה להשיג תוצאה טובה יותר. מיננקו/GettyImages, Christian Petersen

האתלטית המשיכה: "חשבתי שאני הולכת להתאבד על המסלול, אבל נתתי מעבר למה שאני מסוגלת לדעתי. עברתי ארבע שנים והרבה פציעות. בזבזתי הרבה זמן לפני, כי ההכנה לאולימפיאדה זה מעגל שלם. הכול ריק אצלי עכשיו. שמחתי לראות את שיא העולם. זה לא הפתיע אבל זה כיף לקפוץ עם בנות חזקות".

מי שנחשבה לפייבוריטית מוחלטת וברורה למדליית הזהב היא יולימאר רוחאס הוונצואלנית, שגם עשתה את זה ובענק עם שיא עולם מטורף של 15.67 מטר! אחריה הגיעה פטריסיה ממונה מפורטוגל עם 15.01. שלישית הגיעה אנה פלטיירו הספרדית שסיימה עם 14.87 ורביעית הגיעה שאניקה ריקטס הג'מייקנית, שקבעה 14.84 מטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully