וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ישראל הובסה 11:1 מול דרום קוריאה, ותפגוש את הרפובליקה הדומיניקנית

אחרי ההפסד הדרמטי לקוריאנים במשחק הפתיחה של הטורניר האולימפי, הפעם ישראל לא היוותה יריב במשחק שהסתיים באיניניג השביעי בשל חוק הרחמים, ותהיה חייבת לנצח בשלישי (13:00) כדי להימנע מהדחה

ריאיון עם פיטר קורץ נשיא איגוד הבייסבול הישראלי/יניב טוכמן

נבחרת הבייסבול של ישראל רשמה הבוקר (שני) הפסד שלישי בטורניר האולימפי בטוקיו עם 11:1 מול דרום קוריאה, והתרחקה מסיכוי למדליה. כזכור, רק שש נבחרות בייסבול העפילו לאולימפיאדה, וחוקי הטורניר המסובכים מותירים פתח לתקווה גם לנבחרות שמפסידות בשלב הנוקאאוט, אך אם ישראל תפסיד גם מחר (13:00 שעון ישראל) מול הרפובליקה הדומיניקנית היא תודח באופן סופי.

טיי קלי שחקן נבחרת ישראל בבייסבול. GettyImages
טיי קלי שחקן נבחרת ישראל בבייסבול/GettyImages

אחרי ההפסד הדרמטי 6:5 לקוריאנים במשחק הפתיחה בטורניר, הפעם ישראל לא היוותה יריב מהפתיחה. באינינג הראשון דרום קוריאה השיגה שלוש חבטות מהירות, וריצה אחת בחבטת הקרבה, ובאינינג השני הוסיפו של ריצות נוספות כדי לקבוע 0:3. מנגד הפיצ'ר היריב מינוו קים הלהיב עם 11 פסילות של 11 החובטים הראשונים שמולו, לפני שריאן לברנוואי שבר את הבצורת עם חבטה ישראלית ראשונה באינינג הרביעי.

באיניניג החמישי ישראל חגגה ריצה ראשונה כשדני ולנסיה קיבל הולכה עם בסיסים מלאים, אבל דרום קוריאה מיהרה להחליף את הפיצ'ר, ופסילה של לברנוואי סגרה את האינינג. מנגד הקוריאנים הסתערו עם לא פחות משבע ריצות בחלק התחתון של האיניניג, כולל הום ראן של יונסו קים, והתוצאה עמדה על 1:10.

עוד בוואלה!

זהב טהור: המדליה של דולגופיאט, וגם של שטילוב

לכתבה המלאה
נבחרת ישראל בבייסבול. רויטרס
נבחרת ישראל בבייסבול/רויטרס

בשלב הזה לישראל כבר לא היה סיכוי ריאלי, והמשחק אף הסתיים רשמית כבר באיניניג השביעי, בשל החוק שקובע שפער של 10 נקודות באחד משלושת האינינגים האחרונים מפעיל את "חוק הרחמים", וכשהקוריאנים עלו ל-1:11 המשחק נגמר באופן רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully