וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארי זכתה בזהב, תומפסון חרכה את המסלול, ואן ניקרק איכזב והודח

הפתעה גדולה בחצי גמר טורניר כדורגל הנשים. סחיפרס מחוץ לגמר ב-200 מטר, יאנג זכה בטבעות, ניצחון 52 לאמריקאיות בכדורסל נשים

אולג דולגופיאט מתקבל במקום עבודתו לאחר הזכייה של בנו ארטיום דולגופיאט במדליית זהב בטוקיו/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: ניר חן

14:52: מדליסט בן 62

מדובר באנדרו הוי האוסטרלי, באולימפיאדה השמינית שלו. רוכב הסוסים קטף את הכסף והפך למדליסט המבוגר ביותר מאז 1968.

14:29: וייד ואן ניקרק מחוץ לגמר ב-400 מטר

האלוף האולימפי מריו דה ז'נרו היה רחוק מאוד משיאו, סיים את מקצה חצי הגמר בו השתתף במקום החמישי בלבד ועצר את השעון על 45.14 שניות - מרחק של יותק משתי שניות משיא העולם אותו קבע לפני 5 שנים. קיראני ג'יימס שזכה בלונדון וסיים שני בריו, קבע את הזמן הטוב ביותר בחצי הגמר והוא נראה כמו פייבוריט לזהב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
וייד ואן ניקרק אצן דרום אפריקאי. רויטרס
רחוק מאוד משיאו. ואן ניקרק/רויטרס

13:45: תומפסון בדרך לדאבל?

איליין תומפסון חרכה את המסלול, קבעה שיא אישי של 21.66 שניות והיא נראית מוכנה לזכייה בדאבל שני ברציפות, אחרי שבריו זכתה ב-100 וב-200 ובטוקיו כבר עלתה לראש הפודיום ב-100. שלי אן פרייזר עלתה לגמר מהמקום הראשון במקצה הראשון, אבל מדליסטית הכסף מלפני 5 שנים, דפנה סחיפרס ההולנדית, נותרה בחוץ.

האצנית הג'מייקנית איליין תומפסון. רויטרס
מוכנה למחר. תומפסון/רויטרס

13:20: הפסד מפתיע לנבחרת הנשים של ארצות הברית בטורניר הכדורגל

המועמדת הוודאית לזהב נכנעה 1:0 לקנדה בחצי הגמר. ג'סי פלמינג כבשה את שער הניצחון המפתיע בדקה ה-75, בגמר הראשון בתולדותיה תפגוש קנדה, לה היה זה ניצחון ראשון מזה 20 שנה על האמריקאיות, את המנצחת בין אוסטרליה ושבדיה.

12:48: יאנג ניצח בטבעות, קארי בקרקע

באולם ההתעמלות בטוקיו ההתרגשות גדולה לקראת חזרתה של סימון ביילס לתחרות האחרונה בהחלט (קורה), אבל בינתיים נערכו היום שלושה גמרים נוספים.

טבעות: ליו יאנג הסיני צבר ניקוד של 15.500 וזה הספיק לו בשביל ניצחון אחרי הארד בריו לפני 5 שנים. יא האו זכה במדליית הכסף ומדליסט הזהב מ-2016, פטרוניאס אלפתריוס היווני, הסתפק במקום השלישי בלבד.

קרקע: בהיעדרה של סימון ביילס - השליטה הבלתי מעורערת על הקרקע - השאלה הייתה מי תזכה והתשובה הייתה: בת ארצה, ג'ייד קארי. האמריקאית בת ה-21 בחרה בדרגת קושי גבוהה ובזכות זה היא ניצחה עם ציון 14.366. ונסה פרארי האיטלקייה זכה בכסף ואת הארד חלקו אנג'לינה מלניקובה (רוסיה) ומאי מורקאמי (יפן).

קפיצות: ג' הוואן שין הדרום קוריאני ניצח למרות שקיבל ניקוד זהה לזה של דניס אבליאזין. הרוסי הסתפק בכסף והקדים את ארתור דבטיאן הארמני.

ג'ייד קארי, מתעמלת אמריקאית. רויטרס
ניצחה בזכות דרגת הקושי הגבוהה. קארי/רויטרס

11:34: ארה"ב עם ניצחון 52 ברציפות

ארה"ב ניצחה את צרפת 82:93 במשחק האחרון בבית ב' בטורניר הכדורסל נשים ושמרה על מאזן מושלם. האמריקאיות עם 52 ניצחונות רצופים בטורנירי כדורסל אולימפיים. ההפסד האחרון שלהן היה לנבחרת ברית המועצות בחצי הגמר בברצלונה 1992. יפן ניצחה את ניגריה 83:102 ועלתה שלב מהמקום השני.

בריאנה סטיוארט, שחקנית נבחרת ארה"ב בכדורסל. Eric Gay, AP
ארה"ב לא עוצרת. בריאנה סטיוארט/AP, Eric Gay

5:38: שריקה ג'קסון מחוץ לחצי הגמר ב-200 מטר

שריקה ג'קסון הג'מייקנית, שזכתה במדליית הארד ב-100 מטר ונחשבה לאחת הפייבוריטית לזכות במדליה בריצת ה-200 בטוקיו, נשארה מחוץ לחצי הגמר, אחרי שסיימה במקום הרביעי בלבד במקצה שלה עם תוצאה של 23.26 שניות. הזוכה בזהב בריצת ה-100 איליין תומפסון, כמו גם שלי-אן פרייזר, עלו שלב. כריסטין אמבומבה מנמיביה הייתה חתומה על התוצאה הטובה ביותר במוקדמות עם 22.11 שניות.

האצנית הג'מייקנית שריקה ג'קסון מאוכזבת. רויטרס
אכזבה גדולה. שריקה ג'קסון/רויטרס

5:24: דרמה במוקדמות 1,500 מטר נשים

סיפאן חסן ההולנדית, שזכתה במדליית הכסף בריצת ה-10,000 מטר ומכוונת למדליה גם בריצת ה-1,500 וה-5,000, כבר ראתה את עצמה נשארת מחוץ לחצי הגמר, אחרי שנפלה במהלך הריצה. למרות זאת היא התאוששה, סיימה ראשונה את המקצה שלה עם תוצאה של 4:05.17 דקות, ועלתה שלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully