וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימון ביילס תתחרה בגמר תרגיל הקורה ביום שלישי

עודכן לאחרונה: 2.8.2021 / 11:40

לאחר שפרשה בזה אחר זה מכל הגמרים האישיים בהם היתה אמורה לקחת חלק בימים האחרונים, הוחלט כי המתעמלת האגדית תתחרה במה שתהיה הופעת הפרידה שלה מטוקיו 2020. תקווה לסיים את האולימפיאדה עם מדליית זהב

התגובות לפרישתה של סימון ביילס מתחרות הקרב רב הקבוצתית/רויטרס

ראשי איגוד ההתעמלות של ארה"ב הודיעו היום (שני) שסימון ביילס תשתתף מחר (11:48) בגמר תרגיל הקורה, הגמר האחרון בהתעמלות קרקע באולימפיאדת טוקיו 2020. אחרי שהאמריקאית פרשה בזה אחר זה מכל הגמרים האישיים בימים האחרונים, הוחלט בסופו שהמתעמלת האגדית תתחרה במה שיהיה התרגיל האחרון שלה. "אנחנו נרגשים לאשר שמחר תראו שתי מתעמלות האמריקאיות בגמר הקורה - סוני לי וסימון ביילס! כבר לא יכולים לחכות לצפות בשניהם", נכתב בחשבון הטוויטר של איגוד ההתעמלות האמריקאי.

לא מדובר בתרגיל החזק ביותר של ביילס, שתקווה לסיים את טוקיו עם מדליית זהב לאחר שזכתה במדליית כסף בתחרות הקבוצתית ממנה הייתה חלק. למעשה, זהו אחד משני המקצועות הפחות טובים של האמריקאית האגדית (ביחד עם מקבילים מדורגים). היא השיגה בו את הציון השביעי בטיבו במוקדמות ובאולימפיאדת ריו זכתה בו "רק" במדליית הארד, לאחר שזכתה בזהב באליפות העולם לפני שנתיים.

גם הפעם שתי סיניות אמורות לתת את הטון לצד ביילס, גואן צ'נצ'ון וטאנג שינג'ינג שחוותה בעצמה אכזבה גדולה מאוד עד כה במשחקים בטוקיו. אלופת הקרב רב, סוניסה לי, תהיה האמריקאית השנייה בגמר הקורה.

סימון ביילס מתעמלת אמריקאית. רויטרס
הופעת פרידה. ביילס/רויטרס

אף שלא ממש עלתה למזרן, ביילס עדיין עמדה במוקד העניין באולם ההתעמלות. האמריקאית הגיעה לטוקיו ככוכבת הגדולה ב-ה' הידיעה של המשחקים, אבל פרשה אחרי תרגיל אחד בגמר הקבוצתי, תוך הסבר שהיא מתמודדת עם קשיים מנטליים.

המתעמלת בת ה-24 התייצבה למשחקים עם חלום על זכייה בשש מדליות זהב - אחת קבוצתית ועוד חמש אישיות. היא השתתפה כמתוכנן בכל התרגילים במוקדמות וגם השיגה את הציון המצטבר הגבוה ביותר, אבל ספגה ביקורות על הביצועים שלה - מה שבדיעבד נראה שהאיץ את המשבר הנפשי שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully