וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוקיו: ספרד ניצחה את יפן ותפגוש בגמר את ברזיל

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 16:41

שער יפהפה של אסנסיו בהארכה (115) סידר ל"לה רוחה" 0:1 קטן על המארחת. האלופה מריו ניצחה 1:4 בפנדלים את מקסיקו אחרי 0:0 בתום 120 דקות

תקציר: באיירן מינכן - נאפולי 3:0/ספורט1

טורניר הכדורגל האולימפי הגיע לשיאו היום (שלישי) עם שני משחקי חצאי הגמר. ברזיל האלופה האולימפית גירדה ניצחון בפנדלים על מקסיקו (0:0 בתום 120 דקות) ותפגוש בגמר את המנצחת בין יפן המארחת לספרד.

נבחרת ברזיל חוגגת העפלה לגמר האולימפי. רויטרס
לא הרשימו, אבל ניצחו. שחקני ברזיל חוגגים/רויטרס

מקסיקו - ברזיל 0:0 (1:4 לברזיל בפנדלים)

אחרי שכבשה רביעייה מול צרפת ושישייה מדהימה מול דרום קוריאה ברבע הגמר, מקסיקו קיוותה להפתיע את ברזיל האלופה המכהנת בחצי הגמר הראשון. היא גם הייתה קרובה מאוד לעשות את זה. הברזילאים שלטו בעיקר במחצית השנייה אבל נעצרו אצל אוצ'ואה והמשחק נכנס להארכה, שגם בה ברזיל הייתה זו שתקפה אך הגיעה רק למצב אחד והמשחק נכנס לדו קרב פנדלים.

דני אלבס בעט ראשון פנדל חלש, אבל אוצ'ואה נכנע. אלא שאדוארדו אגירה, הבועט הראשון של המקסיקנים בעט עוד יותר חלש וסנטוס עצר. מרטינלי כבש בצד השני, חואן ואסקס החמיץ גם את הפנדל השני של מקסיקו וגימראייש קבע 0:3 לברזילאים. קרלוס רודריגס הותיר תקווה עם פנדל מדויק ראשון, אבל רנייר כבש, קבע 1:4 בדו קרב הפנדלים והעלה את ברזיל לגמר האולימפי שני רצוף. בריו זה נגמר עם מדליית הזהב אחרי ניצחון על גרמניה. ברזיל תחכה כעת למנצחת בין יפן המארחת לספרד החזקה ובכל מקרה מצפה לה גמר קשוח ולא פשוט בכלל.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מרקו אסנסיו נבחרת ספרד. רויטרס
שער ששווה גמר. מרקו אסנסיו/רויטרס

יפן - ספרד 1:0 (לאחר הארכה)

נבחרת ספרד התקשתה לאורך כל הטורניר הזה. ברבע הגמר היא נזקקה לשער של רפא מיר בדקה ה-93 כדי לכפות הארכה, שבסופה היא ניצחה בסופו של דבר 2:5 את חוץ השנהב. וגם היום הספרדים נגררו להארכה, אלא שהפעם הגיבור התורן היה מרקו אסנסיו. שחקנה של ריאל מדריד קיבל את הכדור בקצה הימני של הרחבה ובדקה ה-15 שלח אותו בשמאל אל הפינה הרחוקה והכריע את ההתמודדות הזו, אחרי שב-90 הדקות שתי הנבחרות מיעטו להגיע למצבים. ספרד, שלא הרשימה לאורך כל הטורניר למרות סגל נוצץ במיוחד, תפגוש בגמר הגדול את ברזיל, שבעצמה לא הרשימה בחצי הגמר השני מול מקסיקו. הברזילאים זכו בריו ב-2016, האם ספרד תנשל אותם הפעם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully