וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכול בזכות כוס קפה: סיפאן חסן סגרה "יום מדהים" עם מדליית זהב ראשונה

ההולנדית מעדה במוקדמות 1,500 מטר, אך סיפקה התאוששות מדהימה והעפילה לחצי הגמר. מספר שעות לאחר מכן הרגישה כאילו "כל האנרגיה עזבה אותי" - ובכל זאת זכתה בזהב אולימפי ראשון (אולי מתוך שלושה) בריצה ל-5,000 מטר: "בלי הקפה, לעולם לא הייתי הופכת לאלופה אולימפית"

קבלת הפנים של נבחרת הג'ודו הישראלית אחרי טוקיו 2020/צילום: ניר אהרונסון

המסע של סיפאן חסן אל עבר שלוש מדליות אולימפיות נפתח היום (שני) בצורה דרמטית. תחילה, מעדה כ-400 מטר לפני קו הסיום במוקדמות הריצה ל-1,500 מטר, אך התאוששה במהרה, חצתה ראשונה את הקו במקצה המוקדמות שלה בזמן של 4:05.17 דקות והבטיחה את מקומה בחצי הגמר שייערך ביום רביעי.

מספר שעות לאחר מכן הגיע השיא מבחינתה: אלופת העולם המכהנת ב-1,500 ו-10,000 מטר לאו דווקא סומנה כפייבוריטית המובקהת לזהב גם ב-5,000 מטר, אך ספרינט מופלא לקראת הסיום סידר לה את המקום הראשון בזמן של 14:36.79 דקות, ובכך חגגה ההולנדית ילידת אתיופה מדליה אולימפית ראשונה בקריירה.

"אני לא מאמינה", אמרה בסיום. "השתמשתי בכל האנרגיה שלי בבוקר והייתי קצת עייפה, הרגשתי איום ונורא כשנפלתי, חשבתי שכבר לא אהיה אלופה אולימפית. זה היה יום מדהים. כשנפלתי וקמתי השתמשתי בכל כך הרבה אנרגיה, לא האמנתי לתחושות שיש לי ברגליים, כל האנרגיה פשוט עזבה אותי".

עוד בוואלה!

סלאמוויט באיולין-טפרי סיימה עשירית בגמר 5,000 מטר

לכתבה המלאה

אבל כל האנרגיה הזו חזרה אליה בדיוק ברגע הנכון - וחסן יודעת למי להודות. "לפני הגמר כבר לא היה לי אכפת", הודתה. "הייתי כל כך עייפה. בלי קפה, לעולם לא הייתי הופכת לאלופה אולימפית. הייתי זקוקה לכל הקפאין האפשרי. כל כך פחדתי שלא אוכל לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully