וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביילס התרגשה: "זה יותר מתוק ממדליות הזהב באולימפיאדת ריו"

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 13:56

האמריקאית זכתה בארד בתרגיל הקורה: "אנצור את המדליה הזו הרבה יותר אחרי כל מה שעברתי. אני גאה בעצמי על כך שפשוט התחריתי"

התגובות לפרישתה של סימון ביילס מתחרות הקרב רב הקבוצתית/רויטרס

בסרט התיעודי אודותיה Simone vs. Herself (סימון נגד עצמה), סימון ביילס מספרת: "סיימתי את אולימפיאדת 2016 עם חמש מדליות, אבל בכל מקום אליו אני מגיעה, כולם אומרים 'הנה היא, מדליסטית הזהב ארבע פעמים מריו'. זכיתי בחמש מדליות! מדליית הארד מריו מרגישה לי כל הזמן כל כך מוזנחת".

היום (שלישי) ביילס שוב זכתה במדליית ארד אולימפית - וכמו בריו היא שוב עשתה את זה בתרגיל הקורה - אבל את המדליה הזו אף אחד לא ישכח.

האמריקאית האגדית חזרה אחרי ימים של לחץ עצום וסיקור תקשורתי בלתי נגמר של הפרישות שלה מהתחרויות והסיבות שלהן. מעטים האמינו שהיא תתחרה שוב בטוקיו, אבל היום היא שבה למרות (ואולי בגלל) שידעה שהיא לא פייבוריטית לזכייה בזהב בתרגיל הקורה.

סימון ביילס עם מדליית הארד, אולימפיאדת טוקיו 2020. רויטרס
את מדליית הארד הזו אף אחד כבר לא ישכח. ביילס/רויטרס

"המדליה זו בהחלט יותר מתוקה ממדליות הזהב בריו. אנצור את המדליה הזו הרבה יותר אחרי כל מה שעברתי כאן", אמרה ביילס זמן קצר אחרי טקס המדליות, "אני מקדישה אותה לכל חברי וחברות נבחרת ארה"ב, שעזרו לי ותמכו בי. לא ציפיתי לזכות במדליה היום, רק רציתי להתחרות בשביל ההרגשה האישית שלי. אני גאה בעצמי על כך שפשוט השתתפתי היום".

האמריקאית בת ה-24 המשיכה: "זה לא פשוט לוותר על מה שאתה חולם עליו במשך חמש שנים, זה היה ממש ממש קשה. אף פעם לא ישבתי ביציע - אני לא רגילה לזה וההזדמנות להתחרות שוב הייתה כל כך חשובה לי".

עדיין לא ברור מה צופן העתיד לביילס וסימני השאלה רבים. חלק מהתשובות אמורות להתקבל בעוד כחודשיים, אז תתקיים אליפות העולם בהתעמלות - גם כן ביפן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully