וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולגופיאט ופלצ'יק התקבלו כגיבורים בראשון לציון: "מדינה שלמה נעמדה על הרגליים"

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 15:03

שני המדליסטים האולימפיים תושבי העיר זכו לטקס הוקרה, אליעד נחום הקדיש להם את השיר We are the Champions. פלצ'יק: "לא ציפיתי לקבלת פנים כזו, שואף למדליית זהב בפריז". דולגופיאט: "זה נותן לי המון כוח"

קבלת פנים ארטיום דולגופיאט פיטר פלצ'יק/אור שקדי

שעות ספורות אחרי קבלת הפנים החגיגית שנערכה עבור ארטיום דולגופיאט בנמל התעופה בן גוריון, עם הגעתו בחזרה לישראל אחרי שזכה במדליית זהב בתרגיל הקרקע בהתעמלות מכשירים בטוקיו, נערך עבורו ועבור פיטר פלצ'יק טקס קבלת פנים בעירם ראשון לציון. כזכור, פלצ'יק היה שותף לזכייה של נבחרת הג'ודו במדליית הארד בתחרות הקבוצתית באולימפיאדה. דולגופיאט התקבל בתשואות רמות כשכל עובדי העירייה יצאו למרפסות להריע לו. בין הנוכחים היו גם יואל רזבוזוב ואופיר פינס. את האירוע פתח הזמר אליעד נחום בשירת "We are the Champions". אגב, דולגופיאט קיבל מהעירייה מענק של 60 אלף שקל ופלצ'יק 40 אלף שקל.

אליעד נחום בקבלת הפנים אחרי הזכייה במדליה של ארטיום דולגופיאט ושל פיטר פלצ'יק. אודי ציטיאט
אליעד נחום הקדיש להם שיר. דולגופיאט ופלצ'יק בטקס/אודי ציטיאט

ארטיום קיבל ברכה מוקלטת מחנן בן ארי, הזמר שהוא שומע את השיר שלו לפני התחרויות - "אלוף העולם".

יואל רזבוזוב, שר התיירות, אמר: "מעמד מרגש. אני רואה אתכם עם המדליות, החזקתי אותה, היא כבדה, והדרך אליה היא קשה. זה טקס מרגש. ראש העיר אתה תשבור את כל תקרות הזכוכית, נאחל גם ללינוי לזכות במדליה. אנחנו מרגישים כמדינה צעירה שמתחילים להנחיל תרבות של ספורט".



רז קינסטליך, ראש העיר אמר: "אני מנסה לשחזר בכמה רגעים בחיים שלי התרגשתי, בחתונה שלי, בלידת ילדיי, כשנבחרתי להיות ראש עיר ועכשיו. ממש מתרגש בשביל שניכם, שמח בשביל שניכם, גאה בכם. אחרי השנה הקשה שעברנו עם הקורונה והמבצע שהיה, כזה אירוע עוצמתי של שמחה, אין לי מילים".

עוד בוואלה!

דולגופיאט נחת עם מדליית הזהב: "הרגשתי שאם לא אגשים את החלום, יהיה מאוד קשה להמשיך"

לכתבה המלאה
ארטיום דולגופיאט בקבלת הפנים אחרי הזכייה במדליה. אודי ציטיאט
התקבל כמלך אמיתי. דולגופיאט/אודי ציטיאט

"מדינה שלמה נעמדה על הרגליים, הנשימה של כולנו נעצרה, לראות את שניכם מחובקים עם דגל מדינת ישראל. אתם מהווים דוגמא והשראה לכל בני הנוער שלנו, מכם יכולים ללמוד שיעור על מה זה כוח רצון. מחויבות ברמה הגבוהה ביותר. שום דבר לא עצר אתכם, נלחמתם למען החלום, והוכחתם שכשמתמקדים במטרה מגיעים ליעד".

ארטיום דולגופיאט עצמו אמר: "תודה, יש פה כל כך הרבה אנשים, אתם נותנים לנו כל כך הרבה כוח להביא עוד הישגים, זה שווה כל כך הרבה יותר. עם כל התמיכה מסביב זה הרבה יותר מרגש אותי".

פיטר פלצ'יק נשא דברים ואמר: "אני חייב להגיד שאני לא ציפיתי לדבר הזה. זה בכלל לא מובן מאליו לקבל את החיבוק הזה מכם. זה פשוט להגיד תודה שוב ושוב". על דולגופיאט: "אתה מלך, הגשמת את כל החלומות לא רק שלך, אלא של כולם. אני מאחל לעצמי את אותו דבר בפריז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully