וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תעמוד על הפודיום: אשלי בונד סיימה במקום ה-11 בגמר קפיצות הסוסים

האמריקאית-ישראלית סיימה את בזמן של 88.02 שניות עם 5 נקודות שליליות: "אני מאושרת, מקווה להמשיך לייצג את ישראל גם בעתיד"

קבלת הפנים לארטיום דולגופיאט בנתב"ג אחרי הזכייה בזהב בטוקיו/צילום: ראובן קסטרו, צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

ישראל לא תזכה במדליה בקפיצות סוסים. אשלי בונד, שהפכה לראשונה בתולדות המשלחת הישראלים במשחקים האולימפיים שנוטלת חלק בענף הרכיבה באולימפיאדה, סיימה את הגמר במקום ה-11, ולא המשיכה לסיבוב המדליות המכריע.

בונד סיימה את המסלול בזמן של 88.02 שניות עם 5 נקודות שליליות, ולא הצליחה להתברג בין 6 המובילים שעלו לסיבוב מכריע שאחריו יחולקו המדליות, לאחר שסיימה את שלב המוקדמות במקום השלישי.

"המסלול היה גדול מאוד, אחד הכי גדולים בהם השתתפתי", אמרה בונד. "הסוס רק בן 10 אז אין לו המון ניסיון, אבל הוא תמיד נותן 100 אחוז. בשורה התחתונה אני מאושרת. זה היה כבוד עבורי לייצג את ישראל, אבא שלי נולד בישראל ויש לי שם משפחה. אני שמחה שהבאתי את ישראל לבמה הגדולה ביותר. לא ציפיתי לשום דבר, אז מבחינתי זה נהדר. אני לא רוצה להחליף מדינות - אני רוצה להמשיך לייצג את ישראל. יכול להיות שאחליף סוס, יש לי שמונה סוסים בבית ולכולם יש פוטנציאל גדול. המטרה הכי להגיע לאליפויות הבאות וגם לאולימפיאדה הבאה.

"יש לי את דונטלו מאז שהיה בן שש והגענו לבמה הגדולה מכולן. הוא תמיד משתדל הכי חזק שאפשר בזכות הקשר שיש בינינו, הוא חיה מיוחדת מאוד וכל ההצלחה הזו מגיעה לו. מתייחסים פה לסוסים בצורה טובה יותר מאשר למתחרים, רוב היום הוא ישן".

אשלי בונד רוכבת סוסים ישראלית. עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל
הופעה מכובדת. בונד/הוועד האולימפי בישראל, עמית שיסל

טדי ולוק ואלברטו משען, שני נציגים נוספים של ישראל, סיימו את דרכם במוקדמות ולא לקחו חלק בגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully