וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איליין תומפסון: "מדהים שהיום הזה הגיע". ארמנד דופלנטיס: "זה משוגע"

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 18:32

הג'מייקנית המופלאה שוב השלימה דאבל ב-100 וב-200: "לא האמנתי שאוכל לעשות זאת". קופץ המוט כמעט שבר שיא עולם - והסתפק בזהב "בלבד": "הייתי קרוב. זו תחושה סוריאליסטית, קשה להסביר"

קבלת פנים ארטיום דולגופיאט פיטר פלצ'יק/אור שקדי

איליין תומפסון עשתה זאת שוב. לאחר הדאבל המופלא בריו, השלימה גם היום (שלישי) הג'מייקנית העילאית מדליית זהב ב-200 מטר, לאחר הזכייה ב-100 מטר. בכך, הצטרפה לספרינטר היחיד בהיסטוריה שזכה לעשות זאת לפניה - בן ארצה יוסאין בולט.

לאחר ששברה את שיאה של פלורנס גריפית' ג'וינר מוקדם יותר באולימפיאדה, הפעם הסתפקה בשיא לאומי "בלבד" כשעצרה את השעון על 21.53 שניות. "אלוהים ישמור, זה מדהים שהיום הזה הגיע", התמוגגה. "לא האמנתי שאוכל להתחרות שוב על הדאבל. זה מדהים לזכות שוב בשתי מדליות זהב. היה לי שבוע קשה, לא ישנתי אחרי גמר ה-100, הייתי צריכה להתאמץ מאוד כדי לזכות ב-200. זה אישי אישי ושיא לאומי, כך שאני מאושרת".

"אני כל כך עייפה", הוסיפה האלופה האולימפית. "הרגליים שלי זקוקות למנוחה. התחריתי כל כך הרבה בימים האחרונים, אבל אני אסירת תודה".

מספר דקות לאחר מכן, הפנו חובבי האתלטיקה את מבטם אל עבר תחרות הקפיצה במוט, שם ארמנד דופלנטיס המופלא חגג מדליית זהב ראשונה בקריירה. העילוי השבדי בן ה-21 לא פסל באף גובה, ואז החליט להרים את הרף מ-6.02 (שהספיק לו לזהב) ל-6.19 מטר - גובה שהיה מסדר לו שיא עולם חדש. בקפיצה הראשונה זה כמעט קרה, אך דופלנטיס שפשף את הרף עם החזה ונותר עם הזהב "בלבד".

"זו תחושה סוריאליסטית, אני לא יודע להסביר את זה", אמר בסיום. "זה משהו שרציתי כל כך הרבה זמן ועכשיו אני סוף סוף פה, עשיתי את זה, זה משוגע. מאז שהייתי ילד אהבתי את הענף הזה כל כך הרבה ותמיד האמנתי שזה ייקח אותי למקום נהדרים. העבודה שאני פה, שאני באולימפיאדה ושזכיתי בזהב, זה פשוט פנטסטי".

על כך שפספס במעט את שיא העולם אמר: "זה יכול היה להיות נחמד, הייתי קרוב, אבל זה מה יש. אני לא הולך לשבת פה ולהתלונן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully