וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הבייסבול נפרדת: "מקווים שעוררנו השראה בנוער הישראלי"

ההפסד לרפובליקה הדומינקנית "שבר את הלב" של השחקנים, המאמן אריק הולץ שיבח: "הגענו משום מקום, אף אחד לא האמין שבכלל נהיה פה"

ריאיון עם פיטר קורץ נשיא איגוד הבייסבול הישראלי/יניב טוכמן

המסע של נבחרת הבייסבול הישראלית הגיע היום (שלישי) לסיומו עם הפסד 7:6 לרפובליקה הדומינקנית. אף על פי כן, אנשי הנבחרת היו מרוצים מאוד מהקמפיין האולימפי. "הגענו משום מקום", סיכם המאמן אריק הולץ. "אף אחד לא נתן לנו סיכוי להיות פה בכלל. גררנו את מדליסטית הזהב הקודמת עד הסוף במשחק הראשון, והמשחק מול הרפובליקה הדומינקנית הוכרע ממש בסיום".

אחד מכוכבי הנבחרת דני ולנסיה הוסיף: "זה עצוב שזה נגמר. אני מקווה שעוררנו השראה בנוער הישראלי להרים את המחבט ולהתחיל לשחק בייסבול, כי הם ראו אותנו בטלוויזיה נהנים מאוד".

"זה לא קרה, אבל הרבה אנשים תמכו בנו", הוסיף איאן קינסלר. "אני מקווה שעשינו קצת רעש בירושלים, תל אביב וביתר ישראל".

שחקן הנבחרת ניק ריקלס פרסם פוסט באינסטגרם ובו כתב: "אם חשבתם שמישהו מאיתנו לא יהיה מאוכזב או שלבו יישבר אחרי ההפסד, אתם לא מכירים את נבחרת ישראל. יש לנו כמה מהלבבות הגדולים ביותר. המסע הזה החל ב-2012, עבור חלק מהשחקנים עוד קודם לכן, ואם הייתם אומרים לי שאהיה באולימפיאדה, לא הייתי מאמין. זו הפעם הראשונה שאני לובש מדי בייסבול, ולא יכולתי לדמיין לעשות זאת עם חבורה טובה יותר של שחקנים. אני אוהב כל אחד ואחד מכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully