וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האצנית הבלארוסית הנמלטת נחתה בפולין אחרי מבצע משולב

עודכן לאחרונה: 5.8.2021 / 0:36

כריסטינה צימאנוסקאיה, שחששה לחזור לבלארוס אחרי שביקרה את מאמניה, הגיעה לוורשה דרך וינה ונלקחה לשדה תעופה מבודד. גם בעלה נמלט מהמדינה וקיבל ויזה מהפולנים

האצנית הבלארוסית, כריסטינה צימאנוסקאיה, בשדה התעופה בטוקיו/צילום: רויטרס

האצנית הבלארוסית כריסטינה צימאנוסקאיה, שאולצה לחזור לארצה אחרי שהעבירה ביקורת על מאמניה ברשת החברתית, נחתה היום (רביעי) בפולין. כזכור, צימאנוסקאיה קיבלה ויזה הומניטרית מפולין, לאחר שסירבה לעלות על טיסה חזרה לארצה מטוקיו. היא סיפרה שנלקחה לנמל התעופה בניגוד לרצונה, בעקבות תלונותיה על מאמניה במשחקים האולימפיים. צימאנוסקאיה בילתה את הלילה הראשון במלון בנמל התעופה, תחת הגנה של משטרת יפן.

האצנית הבלארוסית כריסטינה צימאנוסקאיה במסלול האתלטיקה בטוקיו, 31 ביולי 2021. רויטרס
במנוסה. צימאנוסקאיה/רויטרס

צימאנוסקאיה הגיעה לוורשה אחרי שטסה מטוקיו דרך וינה, אוסטריה. לפי הדיווחים הטיסה שלה הגיעה לנמל תעופה מבודד שמשמש את בכירי הממשל בפולין ושלא ניתן לראות אותו. הנוסעים שהיו איתה בטיסה דיווחו לכתבים שבחורה צעירה נותרה לבד בשדה, בזמן שהם עזבו את המטוס עם אוטובוס לנמל התעופה המרכזי.

לא ברור כרגע מה יהיה הצעד הבא של הבלארוסית, גם מבחינת החיים הספורטיביים וגם החיים האישיים שלה. לפני שהיא עזבה את יפן, היא אמרה שהיא מקווה להמשיך לרוץ, אבל שהבטיחות שלה בראש מעייניה. אגב, גם בעלה נמלט מבלארוס זמן קצר אחרי שאשתו אמרה שהיא לא מתכוונת לחזור למדינה והפולנים נתנו גם לו ויזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully