וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה בחצות: לונה צ'מטאי בעקבות מדליה אולימפית במרתון

עודכן לאחרונה: 6.8.2021 / 13:52

הרצה הישראלית מחזיקה בתוצאה ה-7 בטיבה בכל הזמנים ותנסה לאיים על הקנייתיות הפייבוריטיות. גם מאור טיורי תזנק לתחרות בסאפורו. הזינוק הוקדם ל-24:00 (6:00 שעון יפן) בשל תנאי החום הקשים

מתן רודיטי במסע"ת אחרי שסיים רביעי בשחייה ל-10 ק"מ בטוקיו/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

לונה צ'מטאי ומאור טיורי יזנקו הלילה (בין שישי לשבת) בחצות שעון ישראל לריצת המרתון באולימפיאדת טוקיו 2020. הריצה המפרכת תתקיים בעיר סאפורו, יממה לפני ריצת המרצון אצל הגברים, תחרות בה ייטלו חלק החברים האחרונים במשלחת של ישראל למשחקים האולימפיים.

פתיחת המרתון הוקדמה בשעה, בגלל תנאי החום הקשים הצפויים בסאפורו, הממוקמת צפונית לטוקיו, כבר בשעות הבוקר. הזינוק יהיה כבר בשעה 6:00 לפי השעון המקומי.

לונה צ'מטאי סלפטר בריצת מרתון טוקיו. GettyImages
יפן כבר האירה לה פנים לפני שנה. צ'מטאי מנצחת במרתון טוקיו/GettyImages

צ'מטאי חולמת על שחזור הניצחון היוקרתי שלה במרתון טוקיו 2020, אז היא עצרה את השעון על 2:17:45 שעות. התוצאה הזו הייתה אז השישית בטיבה בכל הזמנים (היום היא השביעית) ואם היא תצליח לשחזר אותה, היא בהחלט תאיים על מקום בפודיום.

רק שלוש רצות שישתתפו במרתון האולימפי הלילה, מחזיקות בשיאים אישיים טובים יותר, שלושתן מקניה. אחת מהן היא מחזיקת התוצאה הטובה בהיסטוריה, בריגיד קוסגי, שנחשבת למועמדת המובילה לזהב. צ'מטאי פרשה במהלך המרתון באולימפיאדת ריו 2016 בגלל פציעה ותנסה לתקן הפעם.

מאור טיורי מחזיקה בשיא אישי של 2:29:03 שעות. זה אמנם לא מציב אותה בצמרת של המתמודדות, אבל הרצה בת ה-30 נמצאת בכושר טוב ואת אותו שיא אישי קבעה לפני כשלושה חודשים באנגליה. במשחקים בריו היא סיימה במקום ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully