וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוסיה זועמים: "אשרם הופיעה בצורה מגעילה, שתחזיר את המדליה"

חבר הפרלמנט הרוסי זעם, יו"ר איגוד ההתעמלות: "זה לא הגיוני, איך אשרם קיבלה ציון כל כך גבוה?". שר הספורט: "יש הרבה שאלות לגבי השיפוט ולא פלא שהיו כל כך הרבה ערעורים מספורטאיות ממדינות שונות"

חגיגות המדליה בבית משפחתה של לינוי אשרם/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: טל רזניק

ביקורת חריפה ברוסיה על הזכייה במדליית הזהב של לינוי אשרם. לפי הטענות הרוסיות הוועד האולימפי הבינלאומי ממשיך לסגור איתם חשבונות. ויטלי מילונוב, חבר הפרלמנט, במיוחד לא אהב את תוצאות ההתעמלות האומנותית ותקף בחריפות את התחרות.

לינוי אשרם מתעמלת אומנותית. רויטרס
"בושה לצפות בזה בכלל!". אשרם/רויטרס

"האישה הישראלית הופיעה בצורה מגעילה!", הוא אמר, "זו בושה לצפות בזה בכלל! זו לא אתלטיקה, אלא התעמלות אומנותית. לרוסיות לא היו סולחים על הדבר הזה. אני חושב שהישראלית צריכה לסרב לקבל את התוצאה, זו האפשרות היחידה. כל דבר אחר יהיה בושה. היא ניצחה בצורה לא הוגנת".

דינה אברינה, שסיימה במקום השני, גם התלוננה על השיפוט ואמרה: "השיפוט לא היה הוגן".

יושב ראש איגוד ההתעמלות הרוסית אירינה וינר-אוסמנובה (אשתו של אלישר, שהיה בעבר אחד מבעלי ארסנל), זעמה ואמרה: "זה כאוס! זה לא יכול להיות! לכולם נמאס ממדליות הזהב שלנו? אני חושב שכן. הייתה לנו יריבה פחות או יותר ראויה, אבל זה הכול. הבחורה מישראל קיבלה את אותו ציון אתמול במוקדמות ובגמר למרות שבגמר היא ביצעה כזאת טעות גדולה. הנה התשובה לכל השאלות שלכם".

שר הספורט של רוסיה אולג מטיצין אמר: "ברכות לדינה אבריה על מדליית הכסף באולימפיאדה. הספורטאית שלנו הראתה אופי של אלופה אמיתית וביצעה תרגילים ברמה הכי גבוהה. כל רוסיה עודדה היום את דינה וארינה אברינה. אני חושב שלכל מי שצפה בתחרות היום יש הרבה שאלות לגבי השיפוט. זה לא צירוף מקרים שכל כך הרבה ערעורים הוגשו היום נגד החלטות השיפוט, זה הגיע מספורטאיות ממספר מדינות שונות. מבחינתנו דינה אברינה היא האלופה האמיתית של התחרות, הגיע לה זהב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully