וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולגופיאט: "לא רעדתי בחיים בתחרות שלי כמו שהייתי במתח בתחרות של לינוי"

האלוף האולימפי לוואלה! ספורט: "רעדתי בכל הגוף, אני מאושר בשבילה. שני מתעמלים עם זהב מראשון לציון זה משהו שאי אפשר לתאר"

חגיגות המדליה בבית משפחתה של לינוי אשרם/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: טל רזניק

שישה ימים אחרי מדליית הזהב ההיסטורית של ארטיום דולגופיאט בתרגיל הקרקע בהתעמלות מכשירים, ענף ההתעמלות הישראלי זכה לקבל אלופה אולימפית גם בקטגוריה האומנותית, כאשר לינוי אשרם קטפה היום (שבת) את מדליית הזהב בקרב-רב.

דולגופיאט, גם הוא תושב ראשון לציון כמו אשרם, אמר היום לוואלה! ספורט: "פגשתי את לינוי לפני שעזבתי את טוקיו. היא התרגשה עבורי ואני איחלתי לה הצלחה גדולה ולכן החזקתי אצבעות חזק בשבילה. אני מאושר. שני מתעמלים עם זהב מראשון לציון זה משהו שאי אפשר לתאר. שמנו את ההתעמלות גבוה על המפה העולמית".

עוד אמר האלוף האולימפי: "לראשונה בחיי צפיתי בתחרות התעמלות אמנותית. רעדתי בכל הגוף. לא רעדתי בחיים בתחרות שלי כמו שהייתי במתח בתחרות של לינוי. היום אני מבין בפעם הראשונה מה מרגישים אנשים שאומרים לי שהם רעדו מלשבת בטלוויזיה ולצפות בתרגיל שלי".

ארטיום דולגופיאט בקבלת הפנים אחרי הזכייה במדליה. אודי ציטיאט
דאבל מוזהב לראשון לציון. ארטיום דולגופיאט/אודי ציטיאט

כנרת צדף, יו"ר איגוד ההתעמלות, אמרה מוקדם יותר: "יום מטורף למשלחת הישראלית כאן בטוקיו. קשה לתאר במילים את התחושות והגאווה - לינוי אשרם הביאה לישראל מדליית זהב!!! זוהי מדליית הזהב השנייה של ענף ההתעמלות בטוקיו 2020, לאחר ההישג המרשים של ארטיום דולגופיאט בשבוע שעבר. לינוי היא נכס לאומי והיא מביאה גאווה גדולה לישראל, לאיגוד ההתעמלות ולענף כבר שנים רבות. לינוי הרגישה את הציפיות של עם ישראל ואת הנטל על כתפיה ונלחמה בכל הכח כדי לתת את המיטב שלה. איגוד ההתעמלות המלווה את לינוי שנים רבות, גאה בה מאד ומודה לה ולמאמנת שלה איילת זוסמן על ההשקעה הרבה. אנו בטוחים כי לפני לינוי עוד שנות הצלחה והישגים משמעותיים רבים. גאווה גדולה גם מהביצועים של ניקול זליקמן שהגיעה למקום מכובד ותודה ענקית גם למאמנת שלה אלה סמופלוב. חשוב לציין גם את הישג הנבחרת האומנותית שהעפילה לגמר לאחר ביצועים מרהיבים הבוקר במוקדמות. כולנו מאחלים להן ולמאמנת אירה ויגדורצ'יק הצלחה מחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully